Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Scooby
#804778
[quote="crutz"]
had hier zowel op brok als op kvv gal spugers,
nu helemaal over op hele delen/hele prooidieren met redelijk wat ingelaste vasten dagen totaal nie tmeer,
zelfs niet als t voeren door te lang moeten ontdooien een halve of hele dag uitgesteld wordt...
[/quote]

Het gaat niet om galspugen. De hond waar ik het over heb, braakt de hele maaltijd weer uit.
Door crutz
#804780
[quote="Scooby"]
Het gaat niet om galspugen. De hond waar ik het over heb, braakt de hele maaltijd weer uit.
[/quote]

ja had te snel gelezen, las t na mn antwoord.... ;)
sorry
maar kan t zijn dat de maaltijd te koud is, of dat hij te schrokkerig eet de laatste tijd (mss gestoord tijdens het eten waardoor hij het sneller naar binnen werkt)
#806436
[quote="Scooby"]
Uiteraard hebben deze mensen de bijsluiters al uitgebreid bekeken toen de problemen begonnen en bij geen van de medicijnen staat iets van maagproblemen als mogelijke bjwerking vermeld.
[/quote]

Ik had dit op een andere forum ook al vermeld, maar de hond krijgt blijkbaar prednison, en een van de bijwerkingen daarvan zijn maag- en darmklachten... Ik denk dus dat het door de medicijnen komt.
Door Scooby
#806587
[quote="Evelyn"]
Ik had dit op een andere forum ook al vermeld, maar de hond krijgt blijkbaar prednison, en een van de bijwerkingen daarvan zijn maag- en darmklachten... Ik denk dus dat het door de medicijnen komt.
[/quote]

De hond krijgt al jaren prednison en de klachten zijn pas sinds een maand ongeveer.
Door Kuszco
#822779
Maagklachten bij prednison komt heel veel voor.
Prednison verhoogt volgens mij de maagzuurproduktie. Mensen krijgen er zelfs vaak maagzuurremmers bij als ze het langere tijd moeten slikken. Ik ben absoluut geen voorstander van medicijnen ,maar in dit geval is het misschien niet raar om eens een maagzuurremmer te geven,of is dat niet goed voor de vertering van het versvlees? Anders misschien inderdaad eens kijken bij de groene os zoals eerder gezegd.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door