Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door anneke62
#800149
[quote="aussie"]
Vraag je toch gewoon of ze het de volgende ronde komen brengen ? Bij mij wilde ze afgelopen dinsdagavond komen, maar ze miste iets. Ik zei dat ik er liever dan op wilde wachten en volgende week als het binnen is nemen ze opnieuw contact op om te vragen of het uit komt om te bezorgen.
[/quote]

Ik heb helaas niet zoveel vriesruimte, dus dat betekent dat ik toch weer tussendoor iets anders moet gaan halen en dat was nou net niet mijn bedoeling. Nou moet ik er even bij vermelden dat ik net geopereerd ben en hierdoor voorlopig niets mag tillen/sjouwen, dus vandaar mijn "luiheid" van het laten bezorgen.
Door judith1967
#801026
Mm,vind het toch wel duur.
Bibi is goedkoper.
Enne de visvariant,nou voor die prijs koop ik 1 kilo sardientjes bij het Ic,doe ik ook nog veel langer mee.
Door amiwoods
#801085
[quote="judith1967"]
Mm,vind het toch wel duur.
Bibi is goedkoper.
Enne de visvariant,nou voor die prijs koop ik 1 kilo sardientjes bij het Ic,doe ik ook nog veel langer mee.
[/quote]

ik heb hier beiden, daarbij bevat bibi nog steeds granen en maakt dus gebruik van een wat goedkoper vulmiddel. en het bevat geen groenten
Bibi blijft een heel goede kwaliteits prijsverhouding en eigelijk voor die prijs vind ik het nog te goedkoop.
ik heb van beide merken de 2 rund varrianten langs elkaar gehad en dan zie je verschil .
daarbij maakt bibi ook geen vis varriant. en daarbij is het dan ook bedoelt voor honden en katten die niet graag grote stukken eten, mijn eigen honden bv. eten alleen vis als ik het klein maak.  terwijl ze wel vlees en pens vleesbotten endergelijke klein kauwen, vis blijkbaar niet. dan is dit een leuke afwisseling.

ik vind het een mooi product dat zeker een plaatsje op de kvv markt verdient.
Door judith1967
#801089
Oke,dus daar zit dan het prijsverschil.
Enne dat er weer een kvv merk is dat is alleen maar prima,hoor.Mensen die over willen gaan op vers is dit prima.
Door Lizzy
#801106
[quote="amiwoods"]
ik heb hier beiden, daarbij bevat bibi nog steeds granen en maakt dus gebruik van een wat goedkoper vulmiddel. en het bevat geen groenten
Bibi blijft een heel goede kwaliteits prijsverhouding en eigelijk voor die prijs vind ik het nog te goedkoop.
ik heb van beide merken de 2 rund varrianten langs elkaar gehad en dan zie je verschil .
daarbij maakt bibi ook geen vis varriant. en daarbij is het dan ook bedoelt voor honden en katten die niet graag grote stukken eten, mijn eigen honden bv. eten alleen vis als ik het klein maak.  terwijl ze wel vlees en pens vleesbotten endergelijke klein kauwen, vis blijkbaar niet. dan is dit een leuke afwisseling.

ik vind het een mooi product dat zeker een plaatsje op de kvv markt verdient.
[/quote]

Ja eens. Jammer dat meneer Haak daar anders over denkt en zijn voer als barf wil promoten.
Door amiwoods
#801205
[quote="Lizzy"]
Ja eens. Jammer dat meneer Haak daar anders over denkt en zijn voer als barf wil promoten.
[/quote]

dat de naam verkeerd gekozen is daar kan je lang over in disscussie blijven gaan,
al zou de gemiddelde consument het verschil niet eens weten.
het wordt in ieder geval als een kompleet versvlees voeding gelanceert en wordt dus verkocht als KVV. ik zie het ook niet anders dan dat.
wat de ervaringen en kritieken (positief en negatief) over dit voer zullen gaan zijn zullen we over een tijdje wel vanzelf horen. een product moet zichzelf toch eerst bewijzen.
maar ieder merk heeft zijn voor en nadeel.

shaweca doet de distributie naar de verkooppunten en marketing.
het voer is al te krijgen in limburg en zeeland en gedeeltes van Belgie.
Door anneke62
#801289
Gisteren ben ik naar Capelle a.d. IJssel gereden om het te halen. Dat was een hele belevenis ;D ;D! Ten eerste stonden er twee schattige  :-* :-* jongetjes van zo'n 10 of 11 jaar in de winkel, en was er geen volwassene te bekennen. De twee namen hun taak bloedserieus en gingen mij helpen. Wat niet echt bevordelijk voor de communicatie was was dat er geen producten-lijst of prijslijst in de winkel hing en ik uit mijn hoofd niet meer precies wist wat ze verkochten. Na enig heen-en-weer gepraat zei ik dat ik dat van alle smaken wel een doos wilde. Dat gingen de twee knullen verzamelen. Ondertussen had ik ook al geconstateerd dat er geen pin-automaat was, dus ik vroeg of er een flappentap in de buurt was. Die was er ook niet :D, de dichtsbijzijnde was in een winkelcentrum verderop, maar daar zat ook de slagerij van Stefan Haak. Al met al mocht ik dus al het vlees (toch 40 euro) meenemen en dan daar gaan betalen. Heel lief natuurlijk, maar ik had dus ook gewoon weg kunnen rijden zonder te betalen. Heb dit nog wel even gemeld bij de slagerij. Verder betaalde ik nu in het winkeltje 6 euro per doos van 2 kilo, ongeacht welke variant ik nam, maar of dat klopt.....

Het vlees ziet er overigens supergoed uit, het is gemalen maar niet heel fijn en er zitten ook nog wat grotere stukjes in. Ook de toegevoegde groenten zijn goed zichtbaar. Het lijkt eigenlijk in de verste verte niet op de andere KVV's die ik tot nu toe heb gehad, maar meer op home-made zeg maar. Het ruikt ook prima.
Al met al een prima product lijkt mij. Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Door Lizzy
#801346
[quote="anneke62"]
Gisteren ben ik naar Capelle a.d. IJssel gereden om het te halen. Dat was een hele belevenis ;D ;D! Ten eerste stonden er twee schattige  :-* :-* jongetjes van zo'n 10 of 11 jaar in de winkel, en was er geen volwassene te bekennen. De twee namen hun taak bloedserieus en gingen mij helpen. Wat niet echt bevordelijk voor de communicatie was was dat er geen producten-lijst of prijslijst in de winkel hing en ik uit mijn hoofd niet meer precies wist wat ze verkochten. Na enig heen-en-weer gepraat zei ik dat ik dat van alle smaken wel een doos wilde. Dat gingen de twee knullen verzamelen. Ondertussen had ik ook al geconstateerd dat er geen pin-automaat was, dus ik vroeg of er een flappentap in de buurt was. Die was er ook niet :D, de dichtsbijzijnde was in een winkelcentrum verderop, maar daar zat ook de slagerij van Stefan Haak. Al met al mocht ik dus al het vlees (toch 40 euro) meenemen en dan daar gaan betalen. Heel lief natuurlijk, maar ik had dus ook gewoon weg kunnen rijden zonder te betalen. Heb dit nog wel even gemeld bij de slagerij. Verder betaalde ik nu in het winkeltje 6 euro per doos van 2 kilo, ongeacht welke variant ik nam, maar of dat klopt.....

Het vlees ziet er overigens supergoed uit, het is gemalen maar niet heel fijn en er zitten ook nog wat grotere stukjes in. Ook de toegevoegde groenten zijn goed zichtbaar. Het lijkt eigenlijk in de verste verte niet op de andere KVV's die ik tot nu toe heb gehad, maar meer op home-made zeg maar. Het ruikt ook prima.
Al met al een prima product lijkt mij. Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.
[/quote]

Oef, ik weet niet of ik hier heel blij mee zou zijn. Groente moet wel heel fijn gepureerd zijn, wil een hond er wat aan hebben. Zie je groente in grotere stukjes?
Door amiwoods
#801351
het is wel gepureerde groenten die erin zit en ik vond het niet heel duidelijk zichbaar, maar wel aanwezig.

ben je bij shaweca geweest??? want daar kan je alleen op afspraak ophalen en die hebben ook een pin automaatje.

hoe het bij de slagerij eraan toe gaat weet ik niet.
Door anneke62
#801386
[quote="Lizzy"]
Oef, ik weet niet of ik hier heel blij mee zou zijn. Groente moet wel heel fijn gepureerd zijn, wil een hond er wat aan hebben. Zie je groente in grotere stukjes?
[/quote]

Nee, het was wel goed gepureerd, maar je rook het er in en zag ook groenige spikkeltjes van broccoli zitten.
Door anneke62
#801387
[quote="amiwoods"]
het is wel gepureerde groenten die erin zit en ik vond het niet heel duidelijk zichbaar, maar wel aanwezig.

ben je bij shaweca geweest??? want daar kan je alleen op afspraak ophalen en die hebben ook een pin automaatje.

hoe het bij de slagerij eraan toe gaat weet ik niet.
[/quote]

Ik ben in het winkeltje geweest wat ze speciaal hiervoor hebben geopend in Capelle, aan de van Kinsbergenstraat.
Door Annemieke
#801549
Is er behoefte aan een verkooppunt in Noord Holland?? Ik heb informatie aangevraagd daarover maar wil graag weten of er dan voldoende afnemers zijn?
Door judith1967
#801600
[quote="anneke62"]
Ik ben in het winkeltje geweest wat ze speciaal hiervoor hebben geopend in Capelle, aan de van Kinsbergenstraat.
[/quote]

Jaa daar ben ik ook eens geweest,toen kon ik gratis een rolletje Haaks barf ophalen.En toen stonden er 2 jonge meiden in.
Vroeg ook om een prijlslijst enzo,maar die hadden ze niet.
Door Stef@nie
#801634
Ik kom net via Google bij een ander forum uit, waar een stukje van Stefan Haak staat, waarin hij meer uitleg geeft over zijn Haaks Barf. Geeft misschien wat meer verduidelijking, maar er naar linken en het kopieren mag denk ik niet. Toch?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door