Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door irenemens
#1205694
hoi, ik heb haaksbarf gekocht voor 2 weken, dus 14 kilo voor mijn Berner Sennen, allerlei smaken. Normaal gaf ik haar van alles van ons vlees behalve varken... een platgeslagen kip met botjes en al, entrecote, runderstaart, tartaar, groente,zalmfilet, schenkeltjes, beeflappen enz. Maar HAAKSBARF lust ze voor geen meter! Wel vlees voor honden van Rodi en Duck! Ze eet  BARF zelfs niet uit de hand. Hoe komt dat? Ze is toch vlees en botten en groente gewend? Hoe komt het dat ze het niet lust? En wie wil het van me overnemen? Als je het wilt zet ik het op Marktplaats daar kun je me dan vinden.
Irene
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1205748
[quote="irenemens"]
hoi, ik heb haaksbarf gekocht voor 2 weken, dus 14 kilo voor mijn Berner Sennen, allerlei smaken. Normaal gaf ik haar van alles van ons vlees behalve varken... een platgeslagen kip met botjes en al, entrecote, runderstaart, tartaar, groente,zalmfilet, schenkeltjes, beeflappen enz. Maar HAAKSBARF lust ze voor geen meter! Wel vlees voor honden van Rodi en Duck! Ze eet  BARF zelfs niet uit de hand. Hoe komt dat? Ze is toch vlees en botten en groente gewend? Hoe komt het dat ze het niet lust? En wie wil het van me overnemen? Als je het wilt zet ik het op Marktplaats daar kun je me dan vinden.
Irene
[/quote]

Vanwaar deze stap terug?
Door **Jolanda**
#1206042
Ik vind ze best wel duur. Waar bij CB 65cent bij grootverbruik er af gaat, gaat bij HB maar 45cent er vanaf en blijf je duurder uit.
Wat ik ook raar vind is dat op de site van HB gezegt word dat een hond van 20kilo tussen de 400 en 600 gram HB per dag nodig heeft en op een andere site die HB verkoopt (wat ook gelinkt staat op de site van HB  zelf) word gezegt dat je voor een hond van 20kilo tussen de 400 en 1000gram per dag nodig hebt....dat vind ik nog al een verschil zeg!! 600gram per dag, is volgens mij toch heel wat!

Ik overweeg trouwens wel om dit te gaan proberen, het klinkt in ieder geval goed.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1209179
Mijn hond weegt ruim 40 kilo en gebruikt 800-1000 gram HB per dag. Hij blijft daarmee goed op gewicht.
Door GervdHeuvel
#2640944
Het is een heel oud Topic, maar ik ben benieuwd hoe jullie nu denken over Haaks Barf.

Ik ben overtuigd brokvoerder.
Helaas denkt mijn hond daar anders over.
Zelfs de Anallergenic van Royal Canin geeft jeukklachten en kale plekken.
Dus, tijd voor plan B. Het eliminatiedieet van Haaks Barf, het Paard.
Na 1,5 week ben ik voorzichtig positief.
Maar zo gaat het altijd. In het begin van een nieuw brok merk zing ik Haleluja en na een week of 3-4 komen de klachten toch weer terug.
Ik denk bijna zeker te weten dat mijn hond een allergie heeft op kip, verdacht van rund en met Haaks Barf wil ik de gluten uitsluiten.
Blijft nog een week of 5 spannend voor ons!
Door M.P
#2641390
doe gewoon zoals je nu doet , geef een diersoort een 4 a 5 tal weken en doe er daarna 1 andere soort en zo zie je welke goed gaat... normaal zal hij de groenten ook wel kunnen verdragen , dat is afwachten...
en als je uw soorten gevonden hebt geef je eens wat eieren , dan wat chlorella , spirulina , bijenpollen ,kokosvet ,  visolie of iets dergelijke waar goeie vit E inzit...
en dan ben je al gouw enige tijd verder , doe maar rustig...
Door La-LoZi
#2689131
Ik heb van HB de paard en geit, paard is al op en viel in de smaak... Geitje heb ik nog niet geprobeerd.. Maar ik vind het er goed uit zien.. ::)
Door de redder
#2716369
Kokkie krijgt het meeste aan kvv haaksbarf en op de tweede plaats bibi vital (glutenvrij).

De dobberman op m`n foto krijgt alleen tinlo. Je ziet het niet maar die hond glimt als een spiegel.

Nee ze vechten niet, ze zijn beiden niet aggressief geworden van vers  :D

Het zijn de 2 grootste maatjes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door