Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Sennaruby
#801645
Er staat ook een paginagrote advertentie van in de Onze Hond van augustus zag ik gisteren.

Groetjes,

Fieke
Gebruikersavatar
Door Angelique
#801646
[quote="Stef@nie"]
Ik kom net via Google bij een ander forum uit, waar een stukje van Stefan Haak staat, waarin hij meer uitleg geeft over zijn Haaks Barf. Geeft misschien wat meer verduidelijking, maar er naar linken en het kopieren mag denk ik niet. Toch?
[/quote]

Als meneer Haak zou willen dat zijn teksten hier op het forum komen te staan dan plaatst hij ze zelf wel. De relevante informatie over dit produkt zal toch wel op z'n website staan.
Door Stef@nie
#801661
[quote="Angelique"]
Als meneer Haak zou willen dat zijn teksten hier op het forum komen te staan dan plaatst hij ze zelf wel. De relevante informatie over dit produkt zal toch wel op z'n website staan.
[/quote]

Heb je helemaal gelijk in. Maar daarin beantwoordde hij het een en ander waar hier over gepraat werd. Maar goed, men kan zelf googlen ;)
Door amiwoods
#801695
[quote="Stef@nie"]
Heb je helemaal gelijk in. Maar daarin beantwoordde hij het een en ander waar hier over gepraat werd. Maar goed, men kan zelf googlen ;)
[/quote]

er wordt toestemming gevraagd om dit te mogen plaatsen aangezien het eigenlijk een persoonlijk mail bericht is gericht aan iemand van dat forum.
Door amiwoods
#801750
[quote="Annemieke"]
Oh hhahahaa dat is hier een paar km. vandaan. Dan is het niet echt handig nog `1 erbij, dat had ie er wel ff bij kunnen vertellen...
[/quote]

hoe meer klanten hoe beter het is voor jullie allebei, je krijgt het dan namelijk via hen geleverd ;)
vraag hoe het precies zit en neem anders ook kontact op met dit verkooppunt.
Door Lizzy
#804583
De regels: Versvleesvoerverkopers mogen naar de website van de producent verwijzen. Geen reclame voor versvleesvoer-verkooppunten.

En dus berichten verwijderd.
Door K@rin
#804726
is het wel compleet, zoals bij CB, BiBi, Smuldier, etc  ?
of gaat dhr. Haak er maar vanuit, dat alle benodigde vitaminen, etc. in de samengevoegde ingredienten zitten ?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#804750
[quote="amiwoods"]
oeps sollie , had eerst moeten kijken voor de post :-X
[/quote]

Is altijd handig ;D
Door anneke62
#805035
[quote="K@rin"]
is het wel compleet, zoals bij CB, BiBi, Smuldier, etc  ?
of gaat dhr. Haak er maar vanuit, dat alle benodigde vitaminen, etc. in de samengevoegde ingredienten zitten ?
[/quote]

De verschillende smaken zijn allemaal samengesteld volgens het Barf-principe qua percentages vlees,bot, groente e.d. Het enige is dat er maar één of twee soorten vlees in een rolletje zitten. Om het dus goed te kunnen geven moet je wel van alle soorten in huis halen en dit goed afwisselen. Anders eet je hond bijvoorbeeld alleen maar kip of geit of konijn. Per maaltijd geef ik dus een andere smaak.
Door Cindy de Wolf
#805074
[quote="anneke62"]
De verschillende smaken zijn allemaal samengesteld volgens het Barf-principe qua percentages vlees,bot, groente e.d. Het enige is dat er maar één of twee soorten vlees in een rolletje zitten. Om het dus goed te kunnen geven moet je wel van alle soorten in huis halen en dit goed afwisselen. Anders eet je hond bijvoorbeeld alleen maar kip of geit of konijn. Per maaltijd geef ik dus een andere smaak.
[/quote]

Naar mijn beste weten is dat bij alle KVV's zo (ik vind dit een KVV en geen barf), in CB natuur zit kip, CB Lam dus ook maar 1 soort of maak ik nou een denk fout? Dat neemt niet weg dat ik ook afwissel qua smaken al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust ;)
Door roefus
#805097
[quote="Cindy de Wolf"]
Naar mijn beste weten is dat bij alle KVV's zo (ik vind dit een KVV en geen barf), in CB natuur zit kip, CB Lam dus ook maar 1 soort of maak ik nou een denk fout? Dat neemt niet weg dat ik ook afwissel qua smaken al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust ;)
[/quote]

Psies, is wat ik ook dacht. In andere kvv's zit ook niet meer dan 1 à 2 diersoorten per eenheid.
Door anneke62
#805107
[quote="Cindy de Wolf"]
Naar mijn beste weten is dat bij alle KVV's zo (ik vind dit een KVV en geen barf), in CB natuur zit kip, CB Lam dus ook maar 1 soort of maak ik nou een denk fout? Dat neemt niet weg dat ik ook afwissel qua smaken al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust ;)
[/quote]

Nee, jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk, ik zat nog half te suffen!!! ;) ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door