Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Femke
#795949
[quote="Decibels"]
nee...we hadden het over het gemalen vlees van haak's. Aangezien de meneer het zelf Haak's Barf noemt, kwam de discussie barf-kvv.

Als ik kijk naar wat er in haak's zit (geen granen, rijst, o.i.d.) dan kan ik niet anders concluderen dan dat het gemalen barf is.
[/quote]

dat vindt meneer Haak ook, dat het gemalen barf is, want barf wordt steeds populairder en waarom zou je daar geen gebruik van maken?
Ik bedoel, je hebt een neus voor marketing of niet........ 8)
Door Decibels
#795979
[quote="Femke"]
dat vindt meneer Haak ook, dat het gemalen barf is, want barf wordt steeds populairder en waarom zou je daar geen gebruik van maken?
Ik bedoel, je hebt een neus voor marketing of niet........ 8)
[/quote]

die neus voor marketing is niks mee mee natuurlijk...
Door Lizzy
#795986
[quote="Decibels"]
nee...we hadden het over het gemalen vlees van haak's. Aangezien de meneer het zelf Haak's Barf noemt, kwam de discussie barf-kvv.

Als ik kijk naar wat er in haak's zit (geen granen, rijst, o.i.d.) dan kan ik niet anders concluderen dan dat het gemalen barf is.
[/quote]

Volgens mij hebben we dan in deze discussie langs elkaar heen gepraat want gemalen spul, samengesteld door een fabrikant voor de gemiddelde hond, noemen we dus geen BARF.
Door maitestar
#796095
[quote="pippy"]
Even een latere post van mij lezen voordat je dit zegt  ;)
[/quote]

Het spijt me zeer, maar ik heb nu meerdere malen de pagina's allemaal gelezen. Maar kan geen andere posts van je vinden na diegene waarop ik gereageerd heb  :-\ Zie ik hem nou over het hoofd  :-[

Groetjes Wendy
Door Lizzy
#796105
[quote="maitestar"]
Het spijt me zeer, maar ik heb nu meerdere malen de pagina's allemaal gelezen. Maar kan geen andere posts van je vinden na diegene waarop ik gereageerd heb  :-\ Zie ik hem nou over het hoofd  :-[

Groetjes Wendy
[/quote]

Misschien is ie verwijderd hoor. Ik heb een posting van Pippy verwijderd omdat het een quote van een ander forum bevatte...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#796206
[quote="Decibels"]
nee...we hadden het over het gemalen vlees van haak's. Aangezien de meneer het zelf Haak's Barf noemt, kwam de discussie barf-kvv.

Als ik kijk naar wat er in haak's zit (geen granen, rijst, o.i.d.) dan kan ik niet anders concluderen dan dat het gemalen barf is.
[/quote]

Ja.....en dan zeg jij dat je met KVV ook een menu kan samenstellen en daarna begin je ineens over enkelvoudige producten.

En hoe het product verder dan ook in elkaar steekt, zelf samenstellen is meer dan een worst open snijden en daardoor is het voor mij geen BARF.

Maar ik geloof het verder wel, als jij een gemalen hap van een fabrikant BARF vindt, so be it.
Door maitestar
#796301
[quote="Lizzy"]
Misschien is ie verwijderd hoor. Ik heb een posting van Pippy verwijderd omdat het een quote van een ander forum bevatte...
[/quote]

Ooh ok, dat zou inderdaad kunnen, snapte er al niks van  :-[
Bedankt  voor deze aanwijzing, want was alles al weer aan het lezen  :P
Door roefus
#796825
Mwa....lijken mij aardige vleesmixen, qua samenstelling best oké...en ja, ook nog eens voldoende variatie.
BARF is teveel gezegd, dat stel je ZELF samen, naar eigen inzicht, want elke hond is verschillend.
ENNN...je tracht ze 'al barfend' wat kluifwerk aan te reiken, en 'iets groter vlees' om de tandjes te flossen.
Dus NEE...ik vind dit zeker geen BARF.

Maar goed....de hele wereld zal niet aan het 'barfen' slaan.
En als ik dan naar de hondjes kijk (van de baasjes met wat minder tijd, of wat minder liefhebberij in het 'zelf samenstellen') dan denk ik: 'heerlijk, dat die dan ook rauwe voeding krijgen, best wel leuk samengesteld en met variatie'.
Dan vind ik het dus gewoon leuk dat er wat meer aan keuze komt qua kvv.
Want in MIJN ogen is dit dus kvv, niets mis mee, maar te hoog gegrepen om het barf te noemen. :-X
Laatst gewijzigd door roefus op vr 20 jul 2007, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door anneke62
#796853
Nou, ik heb dus gisteren via Shaweca Haaks barf besteld, wordt volgende week bezorgd. Ben erg benieuwd hoe het bevalt bij de honden (en bij mij natuurlijk!) Als ik het binnen heb zal ik er wat over schrijven.
Door *wendy*
#798076
[quote="Lizzy"]
Misschien is ie verwijderd hoor. Ik heb een posting van Pippy verwijderd omdat het een quote van een ander forum bevatte...[/quote]

Eh ja en daar stond hij in  ;)
Door mutsie
#798334
ik wil ook een duit in het zakje doen 8)

allereerst vinden mijn honden zo''n slurp maaltijd niet te versmaden. ;)
en lopen ze bij grote lappen vlees nogal eens te mutsen. ''wat moet ik hiermee..... :-\''

daarom wissel ik af met stukken vlees en prutmaaltijden.
maar wel altijd met eetbaar bot voor de tanden en het kauwwerk want dat is toch eigenlijk de basis van barf, dat ze kunnen kauwen en ff bezig zijn.


en zoals christa zegt, niet iedereen zal aan het barfen slaan.

maar als ik lees dat er ook een visvariant is, dan vraag ik me af wat er dan van de vis inzit....van kivo hebben ze zelfs een paling variant (palingvellen?)
laatst kon iemand toch op barfplaats emmers vol visafval krijgen.

kweenie, maar omdat vis nogal erg duur is, wellicht koppen en staarten?

karin
Door anneke62
#798709
[quote="mutsie"]

maar als ik lees dat er ook een visvariant is, dan vraag ik me af wat er dan van de vis inzit....van kivo hebben ze zelfs een paling variant (palingvellen?)

kweenie, maar omdat vis nogal erg duur is, wellicht koppen en staarten?

karin
[/quote]

Volgens de site van Haaks Barf is het zalm, maar dat zal dan inderdaad wel het afval zijn!
Door anneke62
#799733
[quote="anneke62"]
Nou, ik heb dus gisteren via Shaweca Haaks barf besteld, wordt volgende week bezorgd. Ben erg benieuwd hoe het bevalt bij de honden (en bij mij natuurlijk!) Als ik het binnen heb zal ik er wat over schrijven.
[/quote]

Vanmorgen mijn bestelling geannuleerd: ik kreeg een mailtje dat het zaterdagmiddag tussen 12 en 15 uur bezorgd zou worden en dat vind ik veel te laat en daarbij ga ik er geen hele zaterdagmiddag op zitten wachten. Dan rij ik liever zelf naar Capelle om het te halen, het nadeel is alleen dat de winkel daar alleen op vrijdag en zaterdag open is, vandaar dat ik dacht dat bezorgen door Shaweca wel handig zou zijn. Maar niet dus...... :( :(
Door Ziviaantje
#799823
[quote="anneke62"]
Vanmorgen mijn bestelling geannuleerd: ik kreeg een mailtje dat het zaterdagmiddag tussen 12 en 15 uur bezorgd zou worden en dat vind ik veel te laat en daarbij ga ik er geen hele zaterdagmiddag op zitten wachten. Dan rij ik liever zelf naar Capelle om het te halen, het nadeel is alleen dat de winkel daar alleen op vrijdag en zaterdag open is, vandaar dat ik dacht dat bezorgen door Shaweca wel handig zou zijn. Maar niet dus...... :( :(
[/quote]

Vraag je toch gewoon of ze het de volgende ronde komen brengen ? Bij mij wilde ze afgelopen dinsdagavond komen, maar ze miste iets. Ik zei dat ik er liever dan op wilde wachten en volgende week als het binnen is nemen ze opnieuw contact op om te vragen of het uit komt om te bezorgen.
Door mutsie
#799897
als ik iets bestel bij Herby bijv. dan reken ik er ook niet op dat het meteen geleverd wordt.

de vorige keer moest ik ook ca. 1 week -10 dagen wachten.
kan gebeuren en ik zorg dat ik in ieder geval niet wacht met bestellen tot ik helemaal ''leeg'' ben.

ook de bezorgtijd is natuurlijk moeilijk aan te geven.
Kan je niet afspreken als ze bijna bij je zijn dat ze je even mobiel bellen?
zo doe ik dat met herby ook.

karin
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door