Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nicky
#784936
Kan je niet ipv de brok een iets goedkopere KVV als Smuldier erbij gaan geven? Ik kan ook niet alleen maar CB betalen (en dat is ook meteen een van de duurste KVV) Zo hebben ze ook meteen afwisseling tussen merken en dat is ook weer goed :) De Smuldier bij ons is gewoon bij de C1000 te koop en is zo'n 56 cent per 400 gram...Let er dan wel op dat je de complete versie neemt!
Door Decibels
#784943
ik geef AHV en waar ik het haal betaal ik 85 ct per pond, als ik een hele doos neem (15 kilo) als ik 2 dozen neem betaal ik 80 ct per pond. En vanaf 3 dozen is het nog minder...maar zoveel kan ik niet kwijt in mijn vriezer...;-)
Door Decibels
#785041
[quote="Tinker"]
Dan ben je idd een stuk voordeliger uit dan waarneer je volledig Carnibest voert,want daarvan kost de goedkoopste smaak 3,10 per kilo. ;)
[/quote]

Carnibest heb ik ook wel eens geprobeerd, maar mijn honden krijgen daar toch vreemde ontlasting van. Waarschijnlijk door de gemalen botten die erdoor heen zitten? In AHV zit geen gemalen bot in...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#785044
[quote="Tinker"]
Dan ben je idd een stuk voordeliger uit dan waarneer je volledig Carnibest voert,want daarvan kost de goedkoopste smaak 3,10 per kilo. ;)
[/quote]

Maar het hoeft toch ook niet persé carnibest te zijn. ???
Door ~anna~
#785092
Uiteindelijk kan de prijs voor KVV de doorslag geven om zelf samen te gaan stellen.
Door tieneke
#785095
[quote="balou&crystal"]
Uiteindelijk kan de prijs voor KVV de doorslag geven om zelf samen te gaan stellen.
[/quote]
Is in ons geval stukken goedkoper en je weet precies watje voert.
Door ~anna~
#785098
[quote="tieneke"]
Is in ons geval stukken goedkoper en je weet precies watje voert.
[/quote]Voor ons is het net zo duur als het voeren van een goedkoop merk kvv.
Door tieneke
#785106
[quote="balou&crystal"]
Voor ons is het net zo duur als het voeren van een goedkoop merk kvv.

[/quote]
Wij gaven vanaf pup cb, dus niet bepaald goedkoop te noemen met 2 jonge en zeer hongerige Nollebakkers
Wij kopen nu in het groot in voor leuke prijzen met zeer luxe vlees/botsoorten en zijn omgerekend 90 euro per maand kwijt,daar zitten ook nog alle katten bij ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#785282
[quote="Tinker"]
Nee zeg voor mij zeker niet,geen van mijn honden heft het ooit goed gedaan op CB ;) ;D.Maar Sonia geeft aan dat ze brok er bij voert omdat alleen CB te duur is.
[/quote]

Oh oké....betrapt op het niet geheel lezen van het topic :-[ ;D
Door ~anna~
#785479
[quote="tieneke"]
Wij gaven vanaf pup cb, dus niet bepaald goedkoop te noemen met 2 jonge en zeer hongerige Nollebakkers
Wij kopen nu in het groot in voor leuke prijzen met zeer luxe vlees/botsoorten en zijn omgerekend 90 euro per maand kwijt,daar zitten ook nog alle katten bij ;)

[/quote]Dat valt nog mee,ik denk dat ik ongeveer de helft kwijt ben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door