Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#75787
[quote="Angelique"]
[quote="sylvia"]
[quote="macho"]
de da van de week vroeg ook wat macho voor voer kreeg, ik vertelde dat hij op versvlees stond.

hij zei maak je dat zelf klaar en ik heb ja gezegd.

ja ik maak het pakje van bibi toch open en doe het dan in zijn voer bak.

hij vond het goed en schreef ook netjes op maak het zelf klaar.

ik ga niet in discussie met een da over het voer van de hond. ik vind dat zonde van mijn energie.
[/quote]
Je zal het zo niet bedoelen maar hier krijg ik kippenvel van"hij vond het goed"en wat dan als hij het niet goed vondt? dikke middelvinger denk ik dan in mijn geval 8)
[/quote]

Syl for president LOdieDOL ;D
[/quote]
;D ;D ;D
Door macho
#75867
[quote="sylvia"]
[quote="Angelique"]
[quote="sylvia"]
[quote="macho"]
de da van de week vroeg ook wat macho voor voer kreeg, ik vertelde dat hij op versvlees stond.

hij zei maak je dat zelf klaar en ik heb ja gezegd.

ja ik maak het pakje van bibi toch open en doe het dan in zijn voer bak.

hij vond het goed en schreef ook netjes op maak het zelf klaar.

ik ga niet in discussie met een da over het voer van de hond. ik vind dat zonde van mijn energie.
[/quote]
Je zal het zo niet bedoelen maar hier krijg ik kippenvel van"hij vond het goed"en wat dan als hij het niet goed vondt? dikke middelvinger denk ik dan in mijn geval 8)
[/quote]

Syl for president LOdieDOL ;D
[/quote]
;D ;D ;D
[/quote]

als hij het niet goed had gevonden dan had hij pech gehad

ZET HEM TOCH ECHT NIET MEER OP BROKKEN
Gebruikersavatar
Door sylvia
#75881
[quote="macho"]
[quote="sylvia"]
[quote="Angelique"]
[quote="sylvia"]
[quote="macho"]
de da van de week vroeg ook wat macho voor voer kreeg, ik vertelde dat hij op versvlees stond.

hij zei maak je dat zelf klaar en ik heb ja gezegd.

ja ik maak het pakje van bibi toch open en doe het dan in zijn voer bak.

hij vond het goed en schreef ook netjes op maak het zelf klaar.

ik ga niet in discussie met een da over het voer van de hond. ik vind dat zonde van mijn energie.
[/quote]
Je zal het zo niet bedoelen maar hier krijg ik kippenvel van"hij vond het goed"en wat dan als hij het niet goed vondt? dikke middelvinger denk ik dan in mijn geval 8)
[/quote]

Syl for president LOdieDOL ;D
[/quote]
;D ;D ;D
[/quote]

als hij het niet goed had gevonden dan had hij pech gehad

ZET HEM TOCH ECHT NIET MEER OP BROKKEN
[/quote]
ook een dikke middelvinger dus ;D
Door ~anna~
#75969
Er zijn zat pups die afgespeend zijn op vers vroeger vooral Rodie en nu ook de andere merken.
Heeft daar een da weleens over lopen zeiken.
Laatst kwam ik iemand tegen met een jonge Golden die Duck krijgt omdat de fokker dat ook voert alleen deed deze meneer het door de brokken anders at de hond de brokken niet.
Dit soort dingen kunnen voorkomen worden als iedere da zich gewoon verdiept in het waarom van vers het is net als met de Clicker revolutie ;D die kan je ook niet stoppen.Mensen gaan met de tijd mee kijken op internet vinden de juiste andwoorden dan ben je als da toch verkeerd bezig al je daar tegen blijft verzetten.
Brokken en prikken spekken de kas maar dat is dan ook het enige.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op wo 07 apr 2004, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door macho
#76011
[quote="sylvia"]
[quote="macho"]
[quote="sylvia"]
[quote="Angelique"]
[quote="sylvia"]
[quote="macho"]
de da van de week vroeg ook wat macho voor voer kreeg, ik vertelde dat hij op versvlees stond.

hij zei maak je dat zelf klaar en ik heb ja gezegd.

ja ik maak het pakje van bibi toch open en doe het dan in zijn voer bak.

hij vond het goed en schreef ook netjes op maak het zelf klaar.

ik ga niet in discussie met een da over het voer van de hond. ik vind dat zonde van mijn energie.
[/quote]
Je zal het zo niet bedoelen maar hier krijg ik kippenvel van"hij vond het goed"en wat dan als hij het niet goed vondt? dikke middelvinger denk ik dan in mijn geval 8)
[/quote]

Syl for president LOdieDOL ;D
[/quote]
;D ;D ;D
[/quote]

als hij het niet goed had gevonden dan had hij pech gehad

ZET HEM TOCH ECHT NIET MEER OP BROKKEN
[/quote]
ook een dikke middelvinger dus ;D
[/quote]

ik vertelde dat hij lam/rijst kreeg, dus zei hij dat maak je zelf klaar.
hij dacht namelijk dat ik het zelf kookte.
het was in ieder geval niet zo dat hij gelijk zei je kan beter rc brokken geven.
Door ~anna~
#76015
Vroeger riepen ze dat het E merk het beste was en nu RC
Wanneer roepen ze een keer dat vers het beste is ;D
Door macho
#76034
[quote="balupa"]
Vroeger riepen ze dat het E merk het beste was en nu RC
Wanneer roepen ze een keer dat vers het beste is ;D
[/quote]

dat doen ze misschien nog weleens, maar dan zal de da zich eerst in het versvlees verhaal moeten verdiepen.

doordat ze er weinig vanaf weten grijpen ze iedere keer terug naar brokken want daar denken ze van te weten dat het goed voer is want dat heeft de vertegenwoordiger van dat merk verteld.
Door Peet
#76207
Tja, het is niet naast de deur voor jou, maar mijn DA zit in Putten (Veluwe) en zij vind Barf en KVV prima!

Ze is zowel "gewone" DA als homeopatische, dus je kan alle kanten met haar op. Haar honden eten bij haar ook met de pot mee, vertelde zij me....en zij heeft echt veel voor Beau gedaan, ik loop echt met haar weg!!

(Ik rij voor haar ook bijna een uur heen en een uur terug, maar ik heb het er graag voor over!)

Peet
Door Rineke
#79730
Kan je een naam en adres geven van die dierenarts uit Putten?

Rineke
Door magda
#80868
[quote="arie"]
Wij hebben 2 honden die op het vers vlees zitten een pup en een volwassen hond. Bij de volwassen hond kon ze het nog wel billijken maar bij de pup was ze het helemaal oneens omdat zij in haar praktijk verschillende honden had moeten laten inslapen omdat de botten verkeerd groeiden?????? (dat hebben wij natuurlijk nooit als waar aangenomen) en omdat we dat gezeik iedere keer zat zijn willen we een andere dierenarts en hij hoeft ook niet perse voor vers vlees te zijn maar hij moet er wel normaal op reageren en niet gelijk anti zijn. Hij moet zich er wel in willen verdiepen als hij er meer over wil weten en niet gelijk zeggeg dat het slecht is en ons over wil hebben op de brokken. Dat is de reden van mijn vraag als ik dan toch naar een andere dierenarts ga waarom dan niet meteen een die je aan alle kanten afbrand omdat je je hond rauw voert.
[/quote] Waarom zijn de dierenartsen toch zo anti rauw,hier in Frankrijk ook.Toen Koosje uit de verdoving naar me toewachelde vroeg ik hem of ze al wat mocht eten. Hij zei , zal wel heel wijs zijn, U doet maar, maar u moet niet denken dat eten wil zeggen dat het goed met haar gaat.
Ik heb toen tegen hem gezegd: ik geef haar rauw vlees
Wattttt dat is heeeel slecht en hij sprong op uit zijn stoel van opwinding.Ik heb toen een slappe poging ondernomen om hem te zeggen dat wolven toch ook rauw aten en daar werd die nog kwaaier van.
Wolven eten niet rauw alleen de maaginhoud eten ze op.En toen ik buiten stond kwamen er allemaal goeie opmerkingen in mijn hoofd,helaas een beetje te laat.
Zijn wachtkamer stond vol met brokken en brokken.
Maar hij zal wel weten wat hij zegt. Hij heeft er voor geleerd of niet soms?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#81019
[quote="magda"]
Ik heb toen tegen hem gezegd: ik geef haar rauw vlees
Wattttt dat is heeeel slecht en hij sprong op uit zijn stoel van opwinding.Ik heb toen een slappe poging ondernomen om hem te zeggen dat wolven toch ook rauw aten en daar werd die nog kwaaier van.
Wolven eten niet rauw alleen de maaginhoud eten ze op.En toen ik buiten stond kwamen er allemaal goeie opmerkingen in mijn hoofd,helaas een beetje te laat.
Zijn wachtkamer stond vol met brokken en brokken.
Maar hij zal wel weten wat hij zegt. Hij heeft er voor geleerd of niet soms?
[/quote]
Magda, ik hoop toch echt dat je hier een grapje maakt ??? Dierenartsen hebben weinig tot geen verstand van voeding. >:( Geloof die man alstjeblieft niet, die kletst maar wat uit zijn nek.
Door wolvegirl
#81034
volgens mij is mijn DA niet tegen vers. Toen ik aangaf dat mijn hond slecht at en dat ik vers wilde geven, gaf hij mij veel info over vers (ook kant en klaar). Rauw is niet favoriet en dat hoor ik veelvuldig van mensen. Maar als ik vraag of ze weleens een wolf bij de keurslager hebben gezien die vroeg om een kipfilet en een gare runderlap, zien ze soms wel het een en ander in (hoewel de verhalen blijven gaan uiteraard over bacterieen enzo, wolven hebben een ander spijsverterings proces, de maag en de sappen van een wolf zijn niet hetzelfde als van de huishond, de hond heeft een evolutie ondergaan etc etc). Maar mijn DA vond het allemaal prima zolang ik maar in de gaten bleef houden hoe mijn hond het deed in alle opzichten. Nu is de pech dat ze heel mager is :-* maar verder ziet ze er mooi uit (zegt men) en dus is het goed denk ik dan maar.
En wat die bacterieen enzo: ik moest van de DA wel uitkijken voor bepaalde klachten die honden kunnen ontwikkelen door het eten van rauwe kip en eieren enzo (weet ff niet welke), maar mijn hond is nooit ziek! Ze eet ook wel eens wat van straat op, terwijl de hond uit de buurt ziek ervan werd, en mijn meiske niet!
Toppie toch!

(hier ging mijn DA niet op in toen ik dit vertelde hoor ;D)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door