Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mistelaika
#765481
Ik wil graag gaan beginnen met BARFEN. Ik kwam gister opeens op het idee dat er iets anders moest bestaan dan brokken en blikvoer. Toen kwam ik dus BARF tegen (google: gezonde hondenvoeding). Ik ben me flink gaan inlezen en heb mijn eerste BARF inkopen gedaan.
Ik ben bij een dierenzaak geweest die zelf versproducten voor honden maakt. Zij hadden alleen nog nooit gehoord van BARF. Ik ben alleen nog niet helemaal begonnen. Ik heb een 11 weken oude witte herderpup en een 12 jaar oude x husky. Vanwege de leeftijd van beide honden vind ik het een beetje lastig en wil ik geen misstappen begaan.
Kan ik misschien ergens een menu vinden voor de eerste week/weken?
Ik wil het graag in 1 keer goed doen.
Alvast bedankt!!!
Door anneke62
#765629
Hoi,
Ik heb zelf een 4,5 maanden oude pup en een 13 jaar oude labrador en ben pas sinds 3 weken overgegaan op verse voeding. Zoals al werd gezegd is het handiger om te beginnen met KVV compleet, dat is makkelijk te kopen en daar hoef je dan zelf verder niet te veel over na te denken. Daarnaast geef ik mijn pup een paar keer per week een kippevleugeltje, dat vindt hij heerlijk!!! Met mijn oude hond ben ik pas sinds een weekje over aan het stappen naar KVV en dat gaat hardstikke goed! Dus ga er voor!!
Wil je uiteindelijk overstappen op Barf, dan zou ik alle informatie op deze site héél goed gaan lezen en veel vragen stellen!
Succes!
Door mistelaika
#765906
Dankjewel voor de tip. Ik heb al het een en ander gelezen over kvv. Ik ben ook niet van plan iets overhaast te doen, zoals ik al zei.
De honden krijgen al een paar keer per week Rodi en ik heb info aangevraag over smuldier.
Groetjes Karin
Door Lizzy
#766232
Er staan zat menu's in de "menu categorie". Alleen denk ik dat het goed is wanneer jij zelf dusdanig veel kennis op doet dat je zelf een menu samenstelt. Niet dat ik je niet wil helpen, maar joh: je kunt het maar 1 keer goed doen, met een pup.

Heb je dit doorgenomen? : http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 448.0.html

Wat heb je trouwens allemaal ingekocht? En waar kun je aan komen, qua ingredienten?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door