Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#761179
[quote="henneke"]
tja ik ga deze zomer ook richting Denemarken en in de huisjes zit geen grote vriezer dus helaas zullen ze twee weken op brokken moeten overleven .

[/quote]Ik denk dat je daar ook niet zo'n probleem van moet maken. Je doet je best,en wat niet kan dat kan niet. Als ik met mijn hondjes naar het buitenland zou gaan, gingen ze ook op brok hoor. Misschien nog wat Rodi worst meenemen en dan moet het maar.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#761213
[quote="Joke I"]
Wij gaan 14 dagen met vakantie. Nu is het uitgesloten om voor 14 dagen losse producten mee te nemen voor drie grote honden. Hoe lossen jullie dat op?
[/quote]

Het is geen antwoord op je vraag, maar ik sluit me aan bij een aantal voorgangsters.  Niet te moeilijk doen, het is vakantie hoor!  ;) :) 

Onze hond blijft tijdens onze vakantie thuis maar hij krijgt die 2/3 weken gewoon brok. De oppas is behoorlijk op leeftijd en het is voor haar makkelijker om brok te geven (en voor mij ook een rustiger idee... :D).  Krijgt íe niks van hoor!  :) :)
Deste leuker vind hij ons als we weer terug zijn......  ;D

Hoop dat je er een beetje uit komt.  Fijne vakantie!  :) :)
Door Lil
#761240
Ja, nature diet is een veredeld blikvoer  ;)
Ik maak me over een vakantie niet meer druk, eventueel zelfs nog brokvoeren. Voor een week of twee maakt dat niet zo veel uit.
Door Barrak
#762345
Als je in het buitenland dan tijdelijk overstapt naar iets anders dan kvv of barf, is het dan beter om brok, blik of bijvoorbeeld rodi worst te geven? Evt. aangevuld met wat vlees uit de supermarkt?
Door Henk en Donja
#762599
[quote="Barrak"]
Als je in het buitenland dan tijdelijk overstapt naar iets anders dan kvv of barf, is het dan beter om brok, blik of bijvoorbeeld rodi worst te geven? Evt. aangevuld met wat vlees uit de supermarkt?
[/quote]

Wat Lil zegt klink heel aardig als je op de plek van bestemming niet zeker weet wat je kunt krijgen. Ik ga in NL op vakantie en de campingbeheerder vond het geen probleem om tegen een kleine vergoeding van alles in zijn vriezer te doen, het moest uiteraard wel heel goed verpakt worden. Ik neem gewoon een doosje of twee smuldier mee(dat eet ze normaal ook) dan weet ik zeker dat ik daar geen zorgen over heb.
Door adriana
#768316
Hoi Joke ,
Wij gaan binnenkort met onze 2 grote honden kamperen .
En wij zijn op zoek naar een camping waar onze honden welkom zijn.
Misschien wil jij jou camping aan ons prijsgeven.
Bedankt alvast!
groetjes Ada.
Door Cindy de Wolf
#768353
[quote="adriana"]
Hoi Joke ,
Wij gaan binnenkort met onze 2 grote honden kamperen .
En wij zijn op zoek naar een camping waar onze honden welkom zijn.
Misschien wil jij jou camping aan ons prijsgeven.
Bedankt alvast!
groetjes Ada.
[/quote]

Er is sinds korte en nieuwe site die heel veel adressen aanbiedt waar honden welkom zijn; zie www.hondentoegestaan.nl je kan van alles kiezen van campings tot hotel. ;)
Door Nynke
#768442
Hoi Joke, ik heb het makkelijk opgelost :D, we gaan eind deze maand een week naar mijn broer in Denemarken en nemen genoeg rollen Carnibest mee, hij heeft een grote vriezer. Als ik alle rollen in een grote koelbox doe aangevuld met die koel-elementen, blijft het hard bevroeren tot we aankomen. Dat hebben we gemerkt toen we 2 weken geleden naar Frankrijk gingen, naar mijn zusje. Die had ook genoeg ruimte in haar vriezertje gemaakt voor ons. Fijn hoor, familie !! :D :D
Gebruikersavatar
Door Joke I
#768572
Ik heb de uitvinding gedaan :D :D Of liever gezegd mijn man heeft de uitvinding gedaan  :D :D Wij maken ons eigen vakantievoer!!!! Hoe vinden jullie die??? We hebben materiaal aangeschaft en de ingrediënten zijn het probleem niet dus......onze hondjes eten deze vakantie.....uit eigen keuken!
Al de KVV´s die ik gevonden had, bevatten allemaal wel rijst e.d. Ik geef de honden nooit graanproducten, ja af en toe een sneetje brood omdat wij het niet meer willen. Dus ook op vakantie niet. Het is wel een investering maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb nu vakantievoer voor € 1,00 de kilo. :) :) Blijft er iets meer over om lekker een neut te pakken in Denemarken ::) ::)
Door ~Joke~
#768679
[quote="Joke I"]
Ik heb de uitvinding gedaan :D :D Of liever gezegd mijn man heeft de uitvinding gedaan  :D :D Wij maken ons eigen vakantievoer!!!! Hoe vinden jullie die??? We hebben materiaal aangeschaft en de ingrediënten zijn het probleem niet dus......onze hondjes eten deze vakantie.....uit eigen keuken!
Al de KVV´s die ik gevonden had, bevatten allemaal wel rijst e.d. Ik geef de honden nooit graanproducten, ja af en toe een sneetje brood omdat wij het niet meer willen. Dus ook op vakantie niet. Het is wel een investering maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb nu vakantievoer voor € 1,00 de kilo. :) :) Blijft er iets meer over om lekker een neut te pakken in Denemarken ::) ::)

[/quote]
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig wat je voor materiaal hebt aangeschaft  :D Zit bij die 1 euro de kg het vlees ook al in?
Gebruikersavatar
Door Joke I
#769082
Materiaal, daarmee bedoel ik een apparatuur.....een gehaktmolen, zodat het vlees gemalen kan worden en dus wat handzamer is dan de losse onderdelen. De kosten van de apparatuur heb ik niet meegerekend natuurlijk. Maar ben er wel super gelukkig mee :circle:
Door Nynke
#769085
Hoi Joke, wij zitten niet ver bij jullie vandaan volgens het kaartje van je camping, wij zitten in Orre, tussen Herning en Holstebro. Mooi he, Denemarken !!
Door pallas
#769086
[quote="Joke I"]
Materiaal, daarmee bedoel ik een apparatuur.....een gehaktmolen, zodat het vlees gemalen kan worden en dus wat handzamer is dan de losse onderdelen. De kosten van de apparatuur heb ik niet meegerekend natuurlijk. Maar ben er wel super gelukkig mee :circle:
[/quote]

Ik denk ze ook bedoeld wat je precies in het voer gaan doen. Vlees, bot, orgaan enz.
Gebruikersavatar
Door Joke I
#769179
Ja precies dat! Vlees, orgaan,bot van rund, kip,schaap en lam en wat groenten/fruit.
Alles in de verhouding zoals ik normaal voer. Dus wij en de honden zijn helemaal gelukkig.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door