Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door K&D
#720685
Ik vind het ook niet erg hoor, het is gewoon een stallucht.  Liever een penslucht dan uitlaatgassen  ;)
Behalve als ik per ongeluk een zakje in de keuken heb liggen..... bleehhhh  ::) dan smaakt de koffie ineens heel anders  ;D
Door skydivesaskia
#728883
Wij geven onze rottweilerpup (nu 6,5 maand) en onze 2 katten smuldier (alle varianten voor de hond en bijna alle varianten voor de kat) en ahv, dit wisselen we af, 50-50 aangevuld met barf. Aan de katten kan ik wel merken dat ze de ene variant lekkerder vinden dan de andere omdat sommigen sneller op zijn dan andere... de hond eet alles snel  ;D
Maar ik mag niet mopperen met katten die altijd brokken hebben gehad en nu ineens de helft van de tijd vers krijgen (ik koop geen brokken meer, maar ja, zo'n grote zak van 10kg doe ik normaal al 3 maanden over met 2 katten... ze komen niet buiten dus dat scheelt een hoop energie wat ze minder kwijtraken... nu dus 6 maanden met de halve hoeveelheid....)

maar ik ben dus wel tevreden over smuldier... (voor de katten meng ik het vaak met water dan wordt het wat meer een papje, het zijn al niet van die waterdrinkers dus dat is dan weer mooi meegenomen...)
Door rocky1
#770995
Hier krijgen de honden ook smuldier, zowel de compleet als de enkelvoudige vormen. De enkelvoudige vul ik aan met rijstmix van Jarco. En regelmatig gaan er ook groentes doorheen. Ik wissel wel af met versvlees wat we halen bij de Islam. Ze vinden alles eigenlijk lekker en de prijs vindt ik wel erg acceptable.
Hier kost smuldier per pakje van 400 gram:
Pens, vlees en kip  € 0,35
Compleet                € 0,45
Hart                        € 0,95
Door wendy178
#771000
Ik doe de kippengehakt van smuldier door de gf mix heen maarja(in de hoop dat ze het dan aten) ga nu gekookte groete proberen dat lusten ze tenmimnste wel.

Af en toe krijgen ze hier ook wle eens smuldier compleet en ze vinden het heerlijk
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#771024
[quote="tieneke"]
Vind ik echt veel ''lekkerder'' ruiken dan smuldier  ;D ;D
[/quote]

Ik heb inmiddels verse pens gegeven en het ruikt veel minder erg dan smuldier pens.
Moet ik toegeven ,alleen hoe pens er in het echt ziet is wel weer wennen.
En dan dat mensen die ook eten jakkie
Door Nelly
#786986
Vorige week was de smuldier bij C1000 ineens weer 49 cent, behalve hart dan, zeker veel klachten gekregen...
Maar na een paar weken smuldier krijgen ze nu weer een tijdje grote penslappen, grote stukken kopvlees, kippenekken, spiervlees, schapenvlees en hart. Helaas zijn spiervlees en schapenvlees vrij fijn gemalen. En als ik tegen een redelijke prijs een parelhoentje of konijntje op de kop kan tikken (haha), dan gaat dat er ook nog tussendoor.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#787059
Het goedkoopste smuldier heb ik gezien bij de hoogvliet supermarkt.

je kan daar ook vragen of ze een doos voor je willen bestellen want soms is er niet zoveel in de winkel.
Door Anita*
#787920
[quote="Damm"]
ik heb vandaag smuldier gehaald bij c1000
compleet kost daar 0,59 cent
enkevoedig 0,49
volgens mij dan best duur daar
[/quote]
Bij ons hier in de coop is de smuldier 35 cent 400 gram, niet de compleet hoor diehebben ze niet.
Door Yves
#788670
Ik gebruik sinds kort ook Smuldier kompleet. Mijn eerste indruk is goed, maar ik gebruik het pas een week dus echt een mening over de vacht e.d heb ik nog niet.

Wel viel mij op dat de verpakking op de site van Smuldier anders is dan de Smuldier die ik bij C1000 koop. Mijn verpakking is groen en er staat een getekende hond op. Weet iemand of dit nieuwe verpakkingen zijn en met welke variant deze overeenkomt? Er staat alleen maar kompleet op en niet Rund of/en pens.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door