Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door doubansluna
#692770
na twee maagdelataties en een bende aan huidproblemen vertelde een vriendin van mij over Carnibest...
Eerste rolletjes gekocht en ontdooit... Mijn eerste reactie. :o :o :o :o ik heb het echt gegeven met mijn gezicht de andere kant op!!!!!. zo vies vond ik het!!!..
Maar weg megamaag!... een stuk rustigere maag en haar huid groeide weer meer dicht met haar..
Nu denk ik er helemaal niets meer van en is het de gewoonste zaak van de wereld om een rauw bot te halen..  ik ben zelfs cb verkooppunt geworden!!!!....
ik vind het voordeel van KVV dat je niet bang hoeft te zijn om verkeerd samen te stellen en daardoor je hond een tekort heeft...

Ik wens je heel veel sucses met je zoektocht  ::)

Groetjes Debbie
Door Yves
#694969
In het begin kan het allemaal overweldigend zijn. Maar kijk naar mij.... nu geef ik zelf advies   8) Ik heb natuurlijk ook nog een hoop vragen  :D maar het is me wel een stuk duidelijker geworden dan in het begin (juli 2006).

Ik heb ook veel aan de zoekfunctie gehad, zo kun je wat gerichter zoeken naar de antwoorden op jouw vragen.

Barfplaats wordt gesponsord door