Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door *Monique
#685890
[quote="fokje"]
ik zal eens kijken hier over groene leem wat het allemaal inhoud


bedankt 

fokje
[/quote]

Omdat ik zelf trimster ben, krijg ik hier geregeld berners met vachtproblemen rondom 1 jaar. Vachtwisseling, slecht wisselen vacht, dof, bruine dode stukken. Ok, bijna al deze honden staan op brokken >:(, maar ik heb wel gemerkt als ze 1 keer goed behandelt worden (zoveel mogelijk ontwollen), ze hier een stuk van opknappen en de vacht daarna ook mooi doorkomt.
Succes
Door kaszi
#687448
Daar dacht ik onmiddellijk aan toen ik de leeftijd van de berner zag.  Ik vermoed dat ze de puppyvacht voor volwassen vacht aan het wisselen is, en de volwassen vacht is in het begin helemaal niet dik...
Dus effe geduld en eens ze volwassen ish eeft ze een mooie dikke volwassen vacht.
Is mijn idee hoor.
Een pup heeft sowieso een hele dikke vacht.
Door fokje
#687630
ik ben nu ook bezig met het geven van complete vlees afgewisseld met wat ik nog heb ik de vriezer ik doe het nu nog even voor een paar dagen om en om en dan volledig op compleet  dan is mijn vriezerleeg aan vlees en hart en pens en kip
Door Irinushka
#688897
Mijn jongste schnauzertje van 10 maanden, komt ook dun in de vacht te staan, sinds ik Smuldier Compleet voer. Een vriendin van mij, die trouwens Barft, zegt dat dit normaal is en dat ze haar lichaam aan het ontgiften is en dat daardoor de vacht wat dunner wordt. Na 3 maanden moet het weer ongeveer gaan groeien, wat is jullie ervaring hiermee?

Ben erg benieuwd.

Groetjes Mieke
en de 6 schnauzerkids.
Door gosha
#690642
Ik KVV nu enkele maanden maar mijn honden zijn niet dunner in vacht geworden, eerder voller :)
wel wissel ik veel merken compleet af en barf 1 dag in de week, met spiervlees, pens, rauw ei, vis, groente en fruit en wat verder ter tafel komt ;D
Ik ben heel tevreden!
Door fokje
#691043
ja  vanaf dinsdag krijg ik nu iedere week 3 dozen  kvv compleet  en dan zien of dat goed is zo heb toch  wat te kort gegeven ..........stom ook van me wilde alles wat ijn compleet zat zelf samenstellen ,maar hij heeft toch niet alles gekregen .................. hoop dat het nu wel geod komt ....................... maar ze krijgen hier ook wel ei en yoghurt  en fruit en vis uit blikje en de jongste 1 keer in de week een hele kip ,morgen ook weer dat vind ie heerlijk  en groenten kregen ze
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door