Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Danny
#682113
Had even geleden al eens verteld dat ik 1 feb een pup krijg en graag kvv wil gaan voeren.
Bij de fokster krijgt ze brokken, maar als ik het allemaal goed gelezen heb, kan ik haar straks gewoon kvv gaan voeren zonder eerst nog brokken te kopen.

Maar ik heb hier nu zoveel gelzen dat ik het bijna niet meer weet...hahah
Welk merk zal ik nou gaan voeren?
Jullie adviseren later verschillende merken te gebruiken maar moet ik niet eerst met 1 merk starten??
Ik woon in Zh, en heb al een beetje rond gekeken, kan wel aan de meeste merken komen, een hoop word ook gratis thuis bezorgt hier zag ik dus dat is handig.
Ik ga nog even een extra vriezer kopen dus kan wel wat inslaan, maar vind het zonde als ik straks een heleboel gekocht heb wat toch niet zo goed schijnt te zijn.....dus waar kan ik het beste mee starten?????? :-\
Door marye
#682135
Ik ben gestart toen Caja kwam met carnibest natuur en het overschakelen hierop was geen probleem.
Door Cathelijn
#682137
het maakt echt niet zoveel uit hoor, als je maar een complete versie neemt.
Als je iets kan afwisselen in smaken en merken, is dat nog mooier. Leert je pup meteen wat verschillende dingen eten, maar daar heeft ie vast geen moeite mee ;) ;D
Door Danny
#682531
Oke dus gewoon maar vanalles in de vriezer gooien.
Moet ik er de eerste keren gek water overheen gooien of is dat niet nodig als ik het op kamer temp laat komen?
Door Cathelijn
#682542
ik zou het gewoon zo geven, ontdooit en op kamertemperatuur. Mocht hij daar nou erg sterk op reageren, kun je altijd een stapje terug doen door er een beetje gekookt water over heen te gieten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door