Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door K&D
#679057
Ik zou gewoon even doorgaan met Carnibest tot de diarree weer over is. Is hij pas geënt? Dat kan, met alle nieuwe dingen, misschien ook van invloed zijn.
Door Nataschja
#679069
We hebben hem nu een week van vandaag dus alles is voor hem nieuw en hij moet in een bench slapen wat hij niet graag wil.
Alleen zijn wil hij ook niet maar soms gebeurt dit wel eens een paar minuten en dan is hij dus echt aan het blaffen.
Dus dit zal allemaal hier aan mee spelen.
Zijn spuitjes zijn nu al 2 weken geleden.
Door Nataschja
#679072
Ik geef hem nu CB compleet, maar ik heb nog 3 kilo kip met rijst.
Zou ik die nu ook kunnen geven of toch maar even afwachten tot zijn ontlasting weer normaal is ??
Want bij de fokker kreeg hij alleen CB compleet, af en toe Energique en soms kippevleugeltjes.
Door tieneke
#679078
De cb natuur is vetter dan de kip/rijst variant,dus de kip met rijst zou ik zeker proberen als hij nu nog aan de race is.
Het kan inderdaad makkelijk van de enting komen.
Door K&D
#679089
[quote="Nataschja"]
We hebben hem nu een week van vandaag dus alles is voor hem nieuw en hij moet in een bench slapen wat hij niet graag wil.
Alleen zijn wil hij ook niet maar soms gebeurt dit wel eens een paar minuten en dan is hij dus echt aan het blaffen.
Dus dit zal allemaal hier aan mee spelen.
Zijn spuitjes zijn nu al 2 weken geleden.
[/quote]

Kan inderdaad nog best van de enting komen.
Benchtraining duurt wel even......het is allemaal zo nieuw voor hem. Het beste is hem in de bench eten te geven en wat lekkers geven als hij er even in moet. De associatie met de bench moet altijd leuk zijn! (in dit geval 'lekker')
Door Nataschja
#679100
Koekje en speeltjes neemt hij wel eens zelf de bench mee in, maar het alleen zijn dat wil hij gewoon niet.
Dus we gaan vanaf zaterdag want dan hebben we 2 weken vakantie, oefenen met alleen in de bench zijn.
Beginnen met een minuutje en iedere keer wat langer.
Maar ik vind het even belangrijker dat hij goed eet en normaal kan poepen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door