Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jelle
#61707
[quote="MARCELDH"]
tog wel populair dat duck
zal is kijken of ik me foto kleiner ken maken :-[
[/quote]

Als je hem gewoon wat bij"knipt" (wat minder gras er omheen) kan je hond ongeveer even groot in beeld zijn zonder dat de foto overdreven groot is. Met bijna alle fotobewerkingsprogramma's kun je wel een stuk uit een foto knippen.
Door Sofie
#61752
[quote="veronique"]
Hey Sofie,
Welkom. Ik ben hier ook nog niet lang maar sinds ik deze site heb ontdekt, lees ik me te pletter. ;D
Ons Vita krijgt ook nog niet zo lang vers en ze is heel tevreden met duck. Duck heeft handige schijven van 100 gram. Ik leg ook 's avonds de juiste hoeveelheid uit.
Succes
[/quote]

Ja die 100 gram schijfjes zijn erg handig!
ps: jij hebt echt wel een schat van een hondje zo te zien :D

Sofie.
Door ~anna~
#61810
Duck stapelt zo lekker in de vriezer en is zo ondooit en op kamertemperatuur.De pakjes zijn ook mooi luchtdicht verpakt,ook in de kennelverpakkingen,dat is belangrijk voor de kwaliteit want die gaat anders hollend achteruit.
En de honden vinden het heerlijk!
Door Nelly
#61851
[quote="MARCELDH"]
vond het zonde om het gras te maaien dus heb maar een andere foto genomen :)
maar we gaan wel erg off topic nu :-[
[/quote]Lekker zwart-witje is dat! ;D
Door diana
#62339
maar wacht maar!!
je krijgt straks vanzelf reakties dat "zulke" honden juist gevaarlijk worden wanneer ze bloed geproeft hebben hoor!
Haha heb ik met mijn dobers ook al gehoord hahaa.
ik zeg dan...nou ze vreten de botten ook op dus geen haan die er naar kraait wanneer er iemand verdwenen is!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door