Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#670038
[quote="Rovanna"]
Mijn honden hebben in de beginfase van de overgang van brokken naar vers in combinatie met bot veel baat gehad bij fytomix van Bibi. Ze konden hierdoor bot beter verteren. Zodra ik het niet gaf, verteerden zij minder goed. Na een paar maanden ben ik daarmee gestopt omdat het niet meer nodig was.

[/quote]

Maar dan hadden jouw honden dus baat bij vezel en dat had dan niet persé ongeboren mest hoeven zijn.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#670198
[quote="sylvia"]
Maar dan hadden jouw honden dus baat bij vezel en dat had dan niet persé ongeboren mest hoeven zijn.
[/quote]

Ik weet het niet. Het is mij destijds door Lizzy aangeraden en goed bevallen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#670240
[quote="Rovanna"]
Ik weet het niet. Het is mij destijds door Lizzy aangeraden en goed bevallen.
[/quote]

Ach, voor de vezel en als loze maagvulling kan het leuk dienst doen als je geen weilanden vol verse keutels ter beschikking hebt ;D
Het lot van een stedeling.....str*nt kopen ;D ;D ;D
Door dogz
#670270
Mijn honden hebben veel baat bij de fyto/kruidenmix, als mijn honden aan de diaree zijn, om wat voor rede dan ook, dan geef ik ze een dag deze mix, de diaree is dan binnen een aantal uur over en de ontlasting is dan stevig en weinig. het eten van schapenkeutels heeft bij mijn honden absoluut niet het zelfde effect, en dat terwijl mijn schapen achter ons huis het land flink vol sch***ten en mijn honden daar ook flink van nuttigen.
Door Lizzy
#670293
[quote="Rovanna"]
Ik weet het niet. Het is mij destijds door Lizzy aangeraden en goed bevallen.
[/quote]

Ik fytomix aangeraden bij problemen met bot verteren? Geloof niet dat ik je dat ooit aangeraden heb. Ooit, heel lang geleden, gaf ik Fytomix wel eens als antwoord op honden die af moesten vallen. En bij botverteringsproblemen adviseer ik (o.a.) probiotica. Ik weet nog wel dat ik je zelfs naar de reformwinkel heb gestuurd om daar acidophilus te halen van Akropharma (en dat je niet zo blij was met de prijs ;D).

Ach ja, wie weet zit er wel probiotica in Fytomix waar sommige honden wat zinnigs uit kunnen halen. Ook niet alle merken probiotica-capsules slaan bij mijn honden aan en wel bij andere. Zoals ik al eerder schreef: als je hond er baadt bij heeft; lekker blijven geven! (voor mij persoonlijk blijven mijn punten van kritiek op die fytomix/kruidenmix a t/m e gewoon staan).
Gebruikersavatar
Door sylvia
#670356
[quote="Angelique"]
Ach, voor de vezel en als loze maagvulling kan het leuk dienst doen als je geen weilanden vol verse keutels ter beschikking hebt ;D
Het lot van een stedeling.....str*nt kopen ;D ;D ;D
[/quote]

;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door