Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door willem-lene
#666966
Even een vraag.
Toen ik mijn bordeaux dog kreeg en gelijk over gezet op nr 2 nu is hij 4,5 maand heb nu nr 1 in huis gehaald.Nu kijk ik op hun site en zie dat ik nr 2 (pup) tot 12 maanden moet gebruiken maar als je het verschil leest wat nu in nr 1 en nr 2 zit  dan is dat er geen meervoudig onverzadigde vetzuren in zitten in nr 1 en wat persentages zijn wat minder.Wat doen die meervoudige onverzadigde vetzuren met een hond?Want ik lees op de forum dat je beter nr 1 kunt nemen want hij groeit toch al snel genoeg. Waar van dan?
Groeten Willem
Laatst gewijzigd door willem-lene op za 25 nov 2006, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
#666967
Geen idee...maar ik heb mijn opgroeiende honden gewoon groot gebracht op  kvv voor volwassen honden. En zal dat een volgende keer ook weer zo doen...ik vind het zelf een beetje onzin om je hond op puppy groot te brengen.
Door Lizzy
#667071
Volgens mij zijn de olieen hetzelfde. En volgens mij zijn de verschillen in percentages echt nihil hoor. Voor de pup bevat het voer 0,2% meer eiwit en en 0,4% meer vet en 2% meer vocht en 0,7% meer as. Als je het niet erg vindt, dan vind ik deze verschillen helemaal drie keer nergens over gaan en vermoed ik dat dit meer met marketing als wat anders te maken heeft. Mocht de nr 2 voor pups duurder zijn als de nr 1, dan stapte ik zo snel mogelijk over naar nr 1! Als het qua prijs niet uitmaakt: och, dan kun je nr 2 blijven voeren, als je dat leuk vindt. Van nr 2 gaat je hond echt niet harder groeien hoor, op die 0,2% eiwit en 0,4% vet!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door