Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door quipie
#661026
Naar aanleiding van de antwoorden welke ik kreeg op mijn vraag nog steeds dunne ontlasting heb ik een ander soort kvv besteld Bibi kip/rijst. De jongste van mijn 2 honden is de afgelopen dagen steeds van slag geweest en ik heb besloten om haar vandaag geen eten te gegeven  om de darmen tot rust te laten komen en morgenochtend dus de nieuwe kvv van  bibi te geven.
Dan hier mijn vraag kan ik zo van de één op de andere dag overschakelen of moet ik toch éérst afbouwen met CB??
Graag advies alvast bedankt Connie
Door K@rin
#661034
je kunt meteen overschakelen naar een ander merk.
eigenlijk heb je nu 2 dingen veranderd, namelijk een ander merk EN een andere versie.
Wanneer het nu beter gaat (wat NATUURLIJK het belangrijkste is), had je hond het misschien op de Kip/rijst versie van de CB ook wel goed gedaan.
Je weet dan nog niet waar het aan lag ..........
Door Lizzy
#661768
[quote="*Karin"]
je kunt meteen overschakelen naar een ander merk.
eigenlijk heb je nu 2 dingen veranderd, namelijk een ander merk EN een andere versie.
Wanneer het nu beter gaat (wat NATUURLIJK het belangrijkste is), had je hond het misschien op de Kip/rijst versie van de CB ook wel goed gedaan.
Je weet dan nog niet waar het aan lag ..........
[/quote]

Dat weet je toch ook niet als je van Carnibest Natuurvoer naar Bibi Natuurmix gaat? Beide zijn andere merken + andere ingredienten, in mijn ogen.
Door K@rin
#661896
[quote="Lizzy"]
Dat weet je toch ook niet als je van Carnibest Natuurvoer naar Bibi Natuurmix gaat? Beide zijn andere merken + andere ingredienten, in mijn ogen.
[/quote]

Ja en daarom doen ze het misschien op het ene merk beter dan op het andere  ;)
Nu is ze van merk A - natuur overgestapt naar een merk B kip&rijst
Persoonlijk blijf ik erbij dat dat een dubbele verandering is.
Bij beide merken zit er in de natuur RUND en KIP terwijl er in de Kip/Rijst alleen KIP verwerkt zit.
Dus bij problemen t.g.v. RUND zou dat ook met Carnibest verholpen kunnen zijn met de Kip/Rijst.
Nu weet je niet of het aan het merk ligt of aan het RUND  ;)
Maar het belangrijkste is, dat het probleem verholpen wordt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door