Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door *Natasja*
#659071
[quote="Dalmi"]
Dat is mss wel zo. Maar vind het toch nog best veel. En tja, als ik de verkooppunten zie zitten dan is het ook niet aan de andere kant van Nederland ten opzichte van Hoogvliet.
[/quote]

Het is natuurlijk maar net waar je voor kiest. Ik zou ook best naar Hoogvliet kunnen rijden, zo ver hiervandaan is dat niet. Maar ik kies voor het gemak, en betaal dus wat meer per kilo. Vind ik niet meer dan logisch.
Door tieneke
#659214
[quote="*Natasja*"]
Het is natuurlijk maar net waar je voor kiest. Ik zou ook best naar Hoogvliet kunnen rijden, zo ver hiervandaan is dat niet. Maar ik kies voor het gemak, en betaal dus wat meer per kilo. Vind ik niet meer dan logisch.
[/quote]
Tel inderdaad je brandstof plus tijd voor de adressen die NIET naast de deur zijn  ;)
Tsja....  8) slimme meiden toch?  8) ;D
Gebruikersavatar
Door Dalmi
#659421
[quote="*Natasja*"]
Het is natuurlijk maar net waar je voor kiest. Ik zou ook best naar Hoogvliet kunnen rijden, zo ver hiervandaan is dat niet. Maar ik kies voor het gemak, en betaal dus wat meer per kilo. Vind ik niet meer dan logisch.
[/quote]

Ja, als je voor het gemak kiest en het niet erg vind is dat logisch.

Maar Marja vind het duur. Vandaar dat ik dan zeg (of bedoel te zeggen) dat het dus wel goedkoper te krijgen is dan.

En tja, waar een verkooppunt voor kiest moeten ze zelf weten. Aan mij het goed recht om evt. zelfs iets verder te rijden als ik dan dus goedkoper uit ben.
Door *Natasja*
#659454
[quote="Dalmi"]
Ja, als je voor het gemak kiest en het niet erg vind is dat logisch.

Maar Marja vind het duur. Vandaar dat ik dan zeg (of bedoel te zeggen) dat het dus wel goedkoper te krijgen is dan.

En tja, waar een verkooppunt voor kiest moeten ze zelf weten. Aan mij het goed recht om evt. zelfs iets verder te rijden als ik dan dus goedkoper uit ben.
[/quote]

Jij zei toch volgens mij dat je vond dat er veel verschil in prijs zat tussen Hoogvliet en de verkooppunten? Ik probeer alleen maar te zeggen dat de verkooppunten ook veel tijd en geld moeten investeren, en daar staat een prijs tegenover.
Gebruikersavatar
Door Dalmi
#659522
[quote="*Natasja*"]
Jij zei toch volgens mij dat je vond dat er veel verschil in prijs zat tussen Hoogvliet en de verkooppunten? Ik probeer alleen maar te zeggen dat de verkooppunten ook veel tijd en geld moeten investeren, en daar staat een prijs tegenover.
[/quote]

Ja. Ik vind het ook best veel verschil. Ik snap wat je bedoeld te zeggen hoor.

Jij geeft aan dat je voor gemak kiest (dichterbij). Marja, vind het duur (3,00 per kilo minimaal) Dus ze zou ook bijv. dus in Hoogvliet kunnen halen waar het 70 ct goedkoper is.

Kijk en met veel verschil tussen Hoogvliet en verkooppunt. "Relatief" gezien zitten de verkooppunten in de buurt van Hoogvliet. Bij bijv. neem CB moeten ze toch vaak verder weg (gezien vanuit bijv. Rotterdam) naar Ermelo. Dan vind ik het logisch dat er een groot verschil inzit. Daarom vond ik het verschil zo groot. Als je het daarmee vergelijkt natuurlijk. Goh.... kan ook niet zo goed uitleggen op deze manier.
Door eefje
#660251
Hoi Marja,
ik zou het toch wat langer volhouden als ze weer weigert te eten want jij loopt je helemaal gek te lopen op zoek naar lekker voer terwijl ze eigenlijk al zo verwend zou kunnen worden met KVV en barf. :-\
ik ken een teckel die ook zo was en die at alleen nog biefstuk,dat gaat hem bij jou niet worden begrijp ik dus dan zou ik gewoon volharden.
Vasten kan geen kwaad en als ze honger krijgt eet ze het wel.
en als ik heel eerlijk ben denk ik dat (als ik naar mijn hondje kijk)er weinig geproefd word,het is hap slik weg ;D.zou het moeten zijn tenminste ;)

bovenal hoop ik gewoon dat je wat kunt verzinnen wat de hond en jou het beste bevalt!
groetjes eefje
Door Danny
#679153
Ik lees hier iets over Bibi...uit hoogvliet??
Ik wilde op de bibi site kijken maar die doet het niet???
Ik woon niet ver bij hoogvliet vandaan dus misschien is het iets voor mij straks....
Door Fido
#681403
[quote="marja"]
Schaam schaam...........
Als het niet mag dan hoor ik het graag hoor!!

Ik kreeg gister een proefzakje brok mee, toen ik kvv haalde ;)
Dit schijnt een nieuwe brok uit Canada te zijn, er zit 75% vlees in en de rest is groenten en fruit.
Absoluut niets anders, dus geen granen enz......

Klinkt mij (die 2 daagjes brok in de week doet, hoewel de laatste twee weken niet;)) ideaal in de oren.
Het merk is Orijen.
Word ik hier in de je weet wel genomen, of zou dit waar zijn??
[/quote]

Ik lees dit net en wil nog ff op je vraag reageren.

Allereerst; het is en blijft een brok. Dus verhit enz. enz. Maar vergeleken met de brokken die tot nu toe op de markt zijn is het wel de betere.
Orijen hondenvoer bestaat voor 70% uit vlees en geen granen en de kattenvoer voor 75% uit vlees en geen granen.

Rauwe voeding is gewoonweg niet te vervangen door een brok maar de realiteit is wel dat de meerderheid van de diereigenaren niet op 100% rauw te krijgen is door diverse redenen. Eén van die redenen is de handigheid van brok en dan zie ik eigenaren liever een paar dagen in de week/jaar Orijen geven dan de rest van de brok.

De kosten van voer kan je niet vergelijken in kg/ prijs maar in dag dosering/prijs. Bv voor een hond van 30kg blijkt de kosten van Orijen brok gelijk te zijn aan de kosten van een ander topsegment brok, ongeveer €1,95 per dag.
Dan zie ik een eigenaar liever de keuze maken voor Orijen dan voor een ander merk brok in de dagen dat er geen rauw gevoerd wordt!

Oja nog iets leuks, een aantal brok eigenaren probeerde Orijen en merkte direct verschil in ontlasting en vacht waardoor ik de káns kreeg om meer te vertellen dat dat logisch was en waarom. Deze mensen willen nu ook een aantal dagen in de week rauw geven.
Dus, mede, door deze brok weer een aantal dieren beter gevoerd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#681435
[quote="Fido"]
Ik lees dit net en wil nog ff op je vraag reageren.

Allereerst; het is en blijft een brok. Dus verhit enz. enz. Maar vergeleken met de brokken die tot nu toe op de markt zijn is het wel de betere.
Orijen hondenvoer bestaat voor 70% uit vlees en geen granen en de kattenvoer voor 75% uit vlees en geen granen.

Rauwe voeding is gewoonweg niet te vervangen door een brok maar de realiteit is wel dat de meerderheid van de diereigenaren niet op 100% rauw te krijgen is door diverse redenen. Eén van die redenen is de handigheid van brok en dan zie ik eigenaren liever een paar dagen in de week/jaar Orijen geven dan de rest van de brok.

De kosten van voer kan je niet vergelijken in kg/ prijs maar in dag dosering/prijs. Bv voor een hond van 30kg blijkt de kosten van Orijen brok gelijk te zijn aan de kosten van een ander topsegment brok, ongeveer €1,95 per dag.
Dan zie ik een eigenaar liever de keuze maken voor Orijen dan voor een ander merk brok in de dagen dat er geen rauw gevoerd wordt!

Oja nog iets leuks, een aantal brok eigenaren probeerde Orijen en merkte direct verschil in ontlasting en vacht waardoor ik de káns kreeg om meer te vertellen dat dat logisch was en waarom. Deze mensen willen nu ook een aantal dagen in de week rauw geven.
Dus, mede, door deze brok weer een aantal dieren beter gevoerd.
[/quote]

Bedoelen jullie dit merk brokken met "de juiste brok" die je eerst een maand moet voeren alvorens je onder proffesionele begeleiding kunt overstappen naar kvv?

(http://www.anyanimal.nl/index.php?subac ... rom=&ucat=&)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door