Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Elly1967
#626073
Hallo,
ik heb een vraag, mijn hond is 3.5 jaar en heeft een verhoogt ureum gehalte. oftewel zijn nieren zitten iets te hoog volgens bepaalde normen, nou is mijn vraag als ik hem rodi of runner geef ipv brokken, is dat dan ook voldoende?????? als ik lees wat voor een waslijst jullie hebben voor de samenstelling van de juiste voeding, word ik er bijna duizelig van  :D
ik zoek een goedkopere oplossing dan de brokken van de dierenarts, die geeft het merk Hill kd 14kg kosten 60 euro. pffff >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#626077
[quote="Elly1967"]
Hallo,
ik heb een vraag, mijn hond is 3.5 jaar en heeft een verhoogt ureum gehalte. oftewel zijn nieren zitten iets te hoog volgens bepaalde normen, nou is mijn vraag als ik hem rodi of runner geef ipv brokken, is dat dan ook voldoende?????? als ik lees wat voor een waslijst jullie hebben voor de samenstelling van de juiste voeding, word ik er bijna duizelig van  :D
ik zoek een goedkopere oplossing dan de brokken van de dierenarts, die geeft het merk Hill kd 14kg kosten 60 euro. pffff >:(
[/quote]

Nou, duizelig hoef je niet te worden :D Die lijsten zijn enkel voor diegene die zelf de maaltijden willen samenstellen.
Rodi en/of Runner zijn nwat wij noemen Kvv's oftewel compleet vers voer. Dit kun je ook prima geven in plaatst van brokken. Let er wel op dat je meest van de tijd de complete versies geeft.

Deze vraag zal in de loop van de dag nog wel verplaatst worden naar de kvv-afdeling. Daar vind je ook veel info over hoe over te stappen en watvoor merken er nog meer te verkrijgen zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door