Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jeannet & Gimli
#620292
Welke soorten kvv worden het meest gebruikt ?
Ik ben nl begonnen om Gimli Rodi te geven.
Maar aangezien er toch vrij veel soorten zijn vroeg ik me dus af welke soorten er het meest gebruikt worden.
Door Yves
#620356
Ik geef Bandit, dit bevalt erg goed. Je ziet echt vlees en botjes. Heb ook een blauwe maandag Duck gegeven maar daar werd de ontlasting erg dun van.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#620520
Als ik Kvv geef is het meestal Rodi of Smuldier simpelweg omdat dat in de supermarkt te koop is en omdat ze het ook lekker vinden. Ik heb ook wel Duck en Energique gegeven maar dat vonden ze niet zo lekker.
Ik barf nu maar omdat het vakantie is en we 2 hondenlogeetjes hadden die Kvv gewend zijn hebben de hondjes de afgelopen weken veel Kvv gehad.
Maar niet zonder af en toe een rauw eitje, een kippendrumstickje een lams of geitenribje en sardientje op zijn tijd.
Carnibest heb ik ze nog nooit gegeven maar ben dat binnenkort wel van plan omdat ik hier in de buurt en verkooppunt van Carnibest heb ontdekt.
Door Elf
#620889
Ik heb verschillende soorten uitgeprobeerd (nou ja, Doodles dan... ::)) en Energique bevalt tot nu toe het beste. De dierenspeciaalzaak bestelt het speciaal voor mij aangezien hij alleen maar Duck verkoopt.
Door Jeannet & Gimli
#623678
Dus als ik het goed begrijp, maakt het niet zoveel uit.
Ik geef inderdaad rodi omdat dat zo makkelijk verkrijgbaar is in de supermarkt, maar ze verkopen ook tolerant.
Ik denk dat ik dat ook eens uitprobeer.
Door boskat
#623820
Het belangrijkste is ,dat je er op let er compleet op staat  ,de ene hond zal het ene merk liever eten een andere weer een ander merk
Zal van Rodi ook wel compleet versvlees zijn ,denk ik
Ik heb zelf al eens smuldier geprobeerd,maar dat bliefde onze kliko niet
Voer nu zelf Carnibest ,darvoor ook Bandit,is ook erg goed,maar de katten waren er niet echt blij mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door