Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lennox
#612522
Lennox heeft zonet zijn eerste Duck Compleet (uitmuntend) maaltijd  "verslonden". :D Ik denk dus dat ie de hondenbrokken echt wel beu was. Zelden een hond met zoveel smaak zien eten!
Morgen terug naar de dierenwinkel en deze keer om een weekvooraad! Nu ga ik wel nog zijn stoelgang afwachten en zien hoe de volgende week verloopt. 
Door Lennox
#612527
Inderdaad! Nu betaal ik 2.16euro voor een pakje denk ik en per 16kg zou het 31.90euro zijn...

En het is zelfs goedkoper dan de brokken!

Bedankt voor de tips!
Door tieneke
#612547
[quote="Tinker"]
Betaal je 2,16 voor de Uitmuntend?Ik betaal hier voor de penscompleet van duck al 2,95.En voor de Uitmuntend moet ik 3,65 betalen(oplichters :boo: ),dus ik koop het niet meer zo vaak.
[/quote]
Andere leverancier zoeken?
Of ander merk?
Reken het eens uit over 1 jaar >:(
Door Lennox
#612550
Bij ons in het dorp betaal ik 3euro voor een kilo...
maar 15km verder betaal ik 2.16euro voor de uitmuntend...
't is echt wel wat zoeken want er kan behoorlijk wat prijsverschil op zitten!
Door Truus
#612705
Misschien kan je samen inkopen. Grotere hoeveelheden zijn meestal goedkoper.
Door *wendy*
#612757
[quote="Lennox"]
Bedankt voor de tips![/quote]

Hihi waar die BARF/KVV clan op het AB forum al niet goed voor is  ;)
Blij dat Lennox het lekker vind.

Stoelgang kan even iets minder worden, maar niet opgeven hoor!!!
Door Lennox
#612937
kleine rechtzetting!!! :duh:

Het is 2.16euro voor duck pens
en 2.40euro voor duck uitmuntend!!!
Aiaiai! grove blunder!
maar in grote hoeveelheid: 16kg ist wel 31.90euro voor de uitmuntend!

:-[ :-[ :-[
Door Lennox
#613161
Hebben jullie geen ZOOMART-dierenwinkels in Nederland??? Daar is Duck volgens mij het goedkoopst... Heb zonet mijn rekeningetje in de hand gehad en omdat ik daar vaste klant ben (kan iedereen, je hoeft enkel een papiertje in te vullen en een klantenkaart te ontvangen) krijg ik dus 10% korting op alle voeding. Dus Duck uitmuntend kost normaal 2.42 maar door de korting was het 2.18euro/kg...
Zat ik er toch niet zover naast! 8) :beerchug:

Zoomart is een winkelketen in 8 europese landen (ik weet België en Duitsland) Misschien in Nederland ook?
Door K&D
#613620
Ik betaal(de) er ook 3,65 voor. Mooi bij Carnibest blijven. Wat ik wel handig vind aan Duck zijn de dunne plakjes. Dat pakt zo handig weg in de vriezer en ontdooit lekker snel. 
Door Lennox
#613689
Ik heb die rollen van CB nog niet gezien maar moet zeggen dat Duck een handig systeempje heeft bedacht!  :groupwave2:
Door roefus
#613703
CB is ook verkrijgbaar in rollen van 500 gram, en (mits iets ontdooid), zijn die makkelijk door te snijden.
Door JR
#615442
gewoon je mes af en toe nat maken onder de warme kraan en dan snij je er vrijwel zo doorheen terwijl het bevroren is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door