Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door avalon
#54231
Voor mij ook geen pens. Maar je ik eet wel meer niet :-X
Door Helen
#54247
[quote="oebaya"]
[quote="Nelly"]
Heb tijdens vakantie in Italië weleens (blanke) pens in een soort tomatensausje gegeten. Was helemaal niet vies hoor ;D ;D ;D
[/quote]

Nelly toch, hoe schoon die pens ook is, bij mij gaat er psychisch een scherm op zo gauw er pens is een gerecht zit. Zie ik meteen die groenige, stinkende troep die mijn honden zo lekker vinden.
gr.
Nicolette
[/quote]

Ik schaar me hier volledig achter 8)
Door tieneke
#54793
[quote="oebaya"]
[quote="Nelly"]
Heb tijdens vakantie in Italië weleens (blanke) pens in een soort tomatensausje gegeten. Was helemaal niet vies hoor ;D ;D ;D
[/quote]

Nelly toch, hoe schoon die pens ook is, bij mij gaat er psychisch een scherm op zo gauw er pens is een gerecht zit. Zie ik meteen die groenige, stinkende troep die mijn honden zo lekker vinden.
gr.
Nicolette
[/quote]
Mijn hond hoeft mij hierna ook even niet meer te zoenen :-* ;D ;D
Door Nelly
#55022
[quote="oebaya"]
[quote="Nelly"]
Heb tijdens vakantie in Italië weleens (blanke) pens in een soort tomatensausje gegeten. Was helemaal niet vies hoor ;D ;D ;D
[/quote]

Nelly toch, hoe schoon die pens ook is, bij mij gaat er psychisch een scherm op zo gauw er pens is een gerecht zit. Zie ik meteen die groenige, stinkende troep die mijn honden zo lekker vinden.
gr.
Nicolette
[/quote]Tja, heb ik nou eenmaal geen last van, gewoon knoppie omzetten ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door