Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door -sanne
#606403
Ik heb net een slager van de barflijst gebeld bij me in de buurt maar die heeft geen eenden met de organen er nog in. Zijn er wel winkels die ze inclusief met organen verkopen? Als ik hert ga voeren zit ik weer met de botten omdat ze die niet gewend is en eend is zacht bot dus dat is beter.
Door Twiz
#606476
Een week of 6 á 8 geen orgaan zal geen ramp zijn denk ik. Het is mooier als het erbij zou zitten, maar DA zeggen altijd alleen vlees en rijst, dus met echte tekorten zal het wel loslopen, de rijst laat je lekker achterwege maar je geeft er wel bot bij. Dat vind ik al veel beter als ook nog zonder bot.

En als dat goed gaat kun je voorzichtig uit gaan breiden door één voor één een andere vleessoort toe te voegen. Dan kun je ook weer gewoon orgaan gaan geven. En wordt het vanzelf steeds completer.
Door -sanne
#606744
waar ik nu ineens aan denk...... mijn hond heeft natuurlijk kanker. Ik behandel haar hier niet voor met een behandeling van een reguliere dierenarts.
Zou het iets uitmaken of ik 6 a 8 weken een iets te eenzijdig voer voer? 
Door Twiz
#606749
Waarom niet even overleggen met de "niet-reguliere behandelaar"
Ik durf niet echt uitspraken te doen. Hoe word je hond nu dan behandeld.

Als je hond echt speciale stoffen nodig heeft tijdens de behandeling, en die zitten niet in orgaan, maakt het volgens mij niet echt uit.............maar effe overleggen, zou ik me beter bij voelen denk ik.
Door -sanne
#606756
Ik denk dat dat ook het beste is, het jammere alleen is dat ze pas 28 augustus terugkomt van vakantie. Ze mankeerd nu nog niks  maar de tumor groeit maar door dus in principe is ze net een tijdbom ook al leeft ze dan niet meer zo lang ik wil wel dat ze  tot de tijd dat ze nog heeft zo min mogelijk jeuk heeft want dat is ook niet prettig voor haar.
Ik behandel haar nu allleen met vit. C , maretak  viscum compositum en lymfomyosot.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door