Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door bloemetje
#604518
Deze zondag kwam ik in contact met het vrouwtje van 2 Shih Tzu's  8).
Een van de twee zat onder de kale plekken en heeft ontzettend veel jeuk. De andere had een vette vacht met een rode huid.
Ze hebben het hele da circuit al doorlopen inclusief prednison kuur  :'(. Ze stonden op de Royal Canin  :-X

Ik heb haar een flesje Berkenteer Shampoo gegeven en een doosje Energique nr. 4. Ze was direct enthousiast en beloofde mij dat ze het tenminste 6 tot 12 weken zou proberen!
Ik verheug me de volgende keer al op 2 mooie niet-jeukende Shih Tzu's!!

Wat fijn toch om hondjes te kunnen helpen vinden jullie niet  ;D
Door bloemetje
#604566
Jaa dat weet ik nog  :D.

Deze 2 vond ik echt zo zielig. Mijn man kwam me halen om naar ze te kijken. Hij zegt tegen die vrouw; ik haal dokter Pipi wel even (ikke dus  :o).
Wel fijn dat hij ook zo om is betreft KVV en homeopathie.
Ze was ook gewoon ten einde raad hoor die vrouw  :'(. Maar zeker met veel minder tegenzin als jij destijds  :P
Door Happy Tail
#604658
tja met allergien is het eerste een hypoallergene brok dan maar, terwil er vaak niet eens echt onderzocht is of het wel een voedselallergie is, begrijpen jullie dat nu? nee gewoon lekker 6 weken proberen en dan zien we wel weer.....


hier heb ik een tijdje geleden ook een klant van mij geholpen met de overstap van Hypoallergene bro......naar 100% barf!!

en een tevreden hond met een nog tevredenere baas. Hond heeft geen jeuk meer en poept een stuk minder en stinkt niet meer. De hond heeft veel meer energie en het is nu een echte witte herder ipv een vaalgrijze.
Tja echt ongelofelijk dat er dan nog steeds zo veel mensen zijn die echt geloven in die Hypoallergene zooi..
Door bloemetje
#615844
Ik hoor alleen maar goede berichten van deze kant  ;D

Na het wassen met de Berkenteer is de jeuk voor het grootste gedeelte verdwenen en zag de vacht er al een stuk beter uit!
Nu moet de versvoeding zijn werk gaan doen en de kale plekken langzaam laten verdwijnen!

Volgens mijn man waren ze de keer daarop dat hij ze zag al een stuk actiever en vrolijker! één van de twee was maar door de kamer aan het sjouwen met een balletje en erachteraan rennen met een kwispelend staartje  :daisy:
Laatst gewijzigd door bloemetje op wo 16 aug 2006, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door