Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door senadance
#588503
als ze het weer hebben koop ik het wel op en geef een gil naar jullie toe, heb een grote diepvries dus dat is niet het punt!!!
Ik doe het echt hoor!!!!!
Door antoinette
#588531
mag ik vragen waar in hellevoetsluis?.( reageren mag ook vie pb'tje) ik woon ook in hellevoetsluis,jazz heeft het nog nooit op en voor deze prijs wil ik het wel eens proberen?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#588614
[quote="senadance"]
heb net 18!kilo schitterend paardevlees gekocht , mager en kleingesneden, van biefstuk tot sudderlappen, voor 1.25 € per kilo!!

hoe ga ik het verdelen of beter gezegd met wat mixen om een goede verhouding te krijgen (zeker een stomme vraag van mij, maar....tja...)
::) ::) ::) ::)
de hondjes zuller ee zowiezo van smulle :P :P
[/quote]

Je koopt er zo'n 50 kilo rmb's bij, 18 kilo orgaanvlees, 10 kilo groenten en 4 kilo eitje, zaadje, appeltje, kwarkje enz. En dat verdeel je evenredig en dan heb je een leuk voorraadje :D (en ben je zomaar spontaan ana het barfen ;D)
Door tieneke
#588617
[quote="Angelique"]
Je koopt er zo'n 50 kilo rmb's bij, 18 kilo orgaanvlees, 10 kilo groenten en 4 kilo eitje, zaadje, appeltje, kwarkje enz. En dat verdeel je evenredig en dan heb je een leuk voorraadje :D (en ben je zomaar spontaan ana het barfen ;D)
[/quote]
Komop Sena ;D ;D ;D
Door senadance
#588664
[quote="Angelique"]
Je koopt er zo'n 50 kilo rmb's bij, 18 kilo orgaanvlees, 10 kilo groenten en 4 kilo eitje, zaadje, appeltje, kwarkje enz. En dat verdeel je evenredig en dan heb je een leuk voorraadje :D (en ben je zomaar spontaan ana het barfen ;D)
[/quote]


gossie ja, waarom nie ::) ::) ::) ::)
heb toch helemaal niets noppes nada te doen!!!!
Door senadance
#588666
[quote="antoinette"]
mag ik vragen waar in hellevoetsluis?.( reageren mag ook vie pb'tje) ik woon ook in hellevoetsluis,jazz heeft het nog nooit op en voor deze prijs wil ik het wel eens proberen?
[/quote]

Tuurlijk Mogen jullie het allemaal weten , ik gun het iedere Wouwie, Boy had het nog nooit gegeten en het eerste grote stuk liet hij zomaar met zijn ogen dicht zonder te kauwen naar binen glijden, en dan die blik ::) ::)Was DA ??? :P :P :Pdat is et helemaal baasie :P :Phet is de slachterij op het Jan Everstenplein!!!Weet je als je richting de vesting rijdt aal de rechterkant! als hij paardebiefstuk in de aanbieding heeeft heeft hij ook paardesnippers, heb vandaag alles gekocht omdat als je meer dan 10 kilo neemt het goedkoper is.
Hij heeft het best wel vaak hoor!!!!
Laatst gewijzigd door senadance op di 11 jul 2006, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sella
#591612
Ik heb na een heldere ingeving door het lezen van deze toppic een mailtje gestuurd naar de noord hollandse vleeshal.
Zal mij benieuwen of ik daar een leuk aanbod van krijg.
Als dat zo is neem ik aan dat er wel meerdere mensen in de regio om de zaanstreek heen interesse hebben om samen te doen?
Door willeke
#591820
Interesse zeker wel, maar ik heb daar wel eens gevraagt, ze slachten niet zelf, dus bij mijn vleeshal was niets te halen, maar als het bij de jouwe anders is, doe ik graag mee.
Groetjes Willeke
Door Sella
#591833
[quote="willeke"]
Interesse zeker wel, maar ik heb daar wel eens gevraagt, ze slachten niet zelf, dus bij mijn vleeshal was niets te halen, maar als het bij de jouwe anders is, doe ik graag mee.
Groetjes Willeke
[/quote]
Ik heb het naar de algemene info gestuurd onder het motto nee hebben, ja kunnen krijgen. Bij het filiaal in Zaandam durfde ik het niet te vragen.
Vandaar een mailtje naar het algemene adres
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door