Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door catwoman
#582401
Ik heb even wat vraagjes over mijn pup Mylo van 11 weken. Mylo is opgegroeid bij de fokker met verschillende soorten brokken :P Toen ik hem kreeg schakelde ik gelijk over naar Rodi, Momenteel zit hij nu 1 week op carnibest en merk dat zijn ontlasting continu groen is en dunner :-X komt dat nu door de carnibest of heeft het met ontgiften te maken ??? soms is het ook slijmerig. En dan heb ik nog een vraag........ Ik ga binnenkort voor een weekje op vakantie en mijn oudste dochter van 19 blijft thuis en zorgt voor Mylo en de katten. Nou vind zij het dus niks om hem kvv te geven, maar ik vertik het om brokken in huis te halen. Is het soms een idee om hem dan de complete rodiworst te geven of is dat niks??
Gebruikersavatar
Door sylvia
#582412
Nee die rodiworst is niets het is buiten de koeling houdbaar dus zit het stikvol houdbaarheidsmiddelen. Ik vind het je reinste zooi dan gaf ik nog liever brokjes.
Maar je dochter moet gewoon niet zeuren ,ik ken dat ik heb er één van 22 die vind ook alles vies maar dan doet ze haar ogen maar dicht als ze het in de bakjes kiept. Tenslotte doe jij ook zat voor haar dus kan ze best als jij een keertje weg bent gewoon je dieren het eten geven wat ze gewend zijn. Maar ja dat is mijn mening dan.

Misschien is carnibest niet een kvv waar jouw hond het goed op doet probeer eens een andere kvv bibi ofzo
Door roefus
#582414
Weet je, dat was hier ook zo als ik weg moest.
Nou kan ik me voorstellen dat ze niet meteen eendenpoten, karkassen enzovoorts willen geven.
Maar pfff.....wat kvv...dan kan toch niet zo moeilijk zijn?
Ze moeten er even aan wennen.
Want toen ik laatst 4 dgn. weg was, kwam al de vraag: 'ja maar, dan krijgen ze alleen maar CB...moet er niet iets bij?' :D
Toen heb ik wat kipkarbonades erbij gelegd in de lade van de vriezer.
En zonder mopperen, hebben ze dat erbij gevoerd ;D
Laatst gewijzigd door roefus op di 04 jul 2006, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Elise
#582425
Misschien kan je alvast voor alle dagen in porties klaarzetten voor haar, zodat ze alleen maar een zakje CB hoeft om te draaien in de voerbak en klaar!
Of laat haar van die Rodi schijven geven, da's ook makkelijk. Maar ik weet niet of je hondje het goed deed op Rodi?
Door catwoman
#582433
Ja ik weet dat jullie gelijk hebben, maar ze is echt eigenwijs, vind dat ontdooien op kamertemperatuur maar niks, maar ik weet nu in ieder geval dat die worsten dus niks zijn. Ik gaf hem de laatste tijd cb maar daar heeft hij dus vieze groene ontlasting van, kan ik dan maar weer beter op de rodi weer overgaan?? wat me ook opvalt is dat hij is afgevallen van de kvv, want toen ik hem bij de fokker ophaalde was hij een lekker dikkertje maar is nu een stuk magerder.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#582450
[quote="catwoman"]
Ja ik weet dat jullie gelijk hebben, maar ze is echt eigenwijs, vind dat ontdooien op kamertemperatuur maar niks, maar ik weet nu in ieder geval dat die worsten dus niks zijn. Ik gaf hem de laatste tijd cb maar daar heeft hij dus vieze groene ontlasting van, kan ik dan maar weer beter op de rodi weer overgaan?? wat me ook opvalt is dat hij is afgevallen van de kvv, want toen ik hem bij de fokker ophaalde was hij een lekker dikkertje maar is nu een stuk magerder.
[/quote]

Dat is logisch en lekker dikkertje dat vind ik geen lekker dik zijn hoor, brokken pups hebben gewoon vet ipv een goede bespiering dat heeft niets met lekker te maken.
Het is dus logisch dat hij slanker wordt op vers het vet gaat weg en je krijgt er een goeie spier opbouw voor terug. Misschien is de cb wat te vet na de rodi je kunt ook mengen met rodi en je kunt ook gewoon eens verschillende kvv's gebruiken .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door