Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#574284
[quote="Jojo"]
Waar koop je zo'n 'droger'?!?! Lijkt me wel wat :D
[/quote]

Bij Tieneke.
Ik heb de simpele versie en hij doettut prima!
Ik maak idd een flinke voorraad in 1x en mik dat in de koelkast. Gaat eeuwen mee als het droog genoeg is.
#574382
Ik heb een droogmachine en droog bij voorkeur lever, pens of hart, dat is favoriet.

Toen ik nog geen droger had, werkte ik graag met gekookte en fijngesneden kipfilet of kippenlever. Ik heb ook een bekertje kvv in mijn jaszak gehad en veegde mijn kleverige vingers gewoon af aan de vacht van Borke of liet hem mijn vingers aflikken.

Het is echt een betere beloning om met vers te belonen, wildvreemde honden 'volgen' mij ongevraagd ;D
Er gaat een wereld voor je open als je een droogmachine hebt.
OK het is niet goedkoop, maar daarna maak je zulke goedkope beloningen dat het zichzelf terugverdient. Verder stinkt het absoluut niet, tenminste niet met de Stockli die ik heb.
#574413
Mijn witte herder ook die ook Luna noemt krijgt bij haar clickertraining blokjes kaas en troep als frolicjes, niet echt goed, maar wel gemakkelijk. Anders gaan je handen heel vettig zijn en zo... vind ik niet zo leuk om dan een uur zo rond te lopen. Prachtig zwarte neus heeft jouw Luna, de mijne is meer roze... ;D
#574761
[quote="Kruimel"]
Bij Tieneke.
Ik heb de simpele versie en hij doettut prima!
Ik maak idd een flinke voorraad in 1x en mik dat in de koelkast. Gaat eeuwen mee als het droog genoeg is.
[/quote]
Tieneke van de nollebakmonsters??? ;)
Die woont toch helemaal in Tjechie?!!
#575566
[quote="Kruimel"]
Yep. En daar zijn de drogertjes heel goedkoop. En geloof het of niet, maar TPG bezorgt ook pakjes uit Tsjechie ;D ;D
[/quote]
Ow! Op die manier, haha! Maar ben je dan aan verzendkosten niet zoveel kwijt dat je hem net zo goed in nederland kunt kopen ??? ::)
#576013
Zodra ik effe beter in de slappe was zit, komt er bij mij ook een droger.

En zeker één uit Tsjechie, ik zou eigenlijk niet zo goed weten waar ik er anders een vandaan moet halen die een beetje betaalbaar is.
#581409
[quote="Steph"]
Mijn witte herder ook die ook Luna noemt krijgt bij haar clickertraining blokjes kaas en troep als frolicjes, niet echt goed, maar wel gemakkelijk. Anders gaan je handen heel vettig zijn en zo... vind ik niet zo leuk om dan een uur zo rond te lopen. Prachtig zwarte neus heeft jouw Luna, de mijne is meer roze... ;D
[/quote]

haha, dat vond ik ook zo grappig toen ik haar net had, overal kwam ik Luna's tegen! :) Ja, Luna is heel goed gepigmenteerd, een lekker zwart doppie heeft ze! :)

En over de snoepies; ik heb besloten om gewoon lekker terug te gaan op KVV en dan (maximaal) 80 gram brokjes op een dag te gebruiken voor de training. Zo'n droogmachine lijkt mij ook wel wat, maar denk dat ik daar beter mee kan wachten tot ik op mezelf woon! :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door