Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door amber9960
#569591
[quote="pippy"]
Bij Boy werkt het vaak wel....en dacht dat je het zo ook bedoelde :-[
Verkeerd snappertje gebruikt dan ;D

Maar goed.......hoop dat het met dat water erover werkt. Want ze heeft wel een hele verstandige hond.........een hond die uit zichzelf brokken weigert ;D :-*
[/quote]

hey pippy ja ik help je het volgende keer zeker onthouden hoor,en merci nog een keer het heeft volgens mij echt geholpen want en ik zal zoals we in Belgie zeggen hout vast houden (bij jullie heet dat afkloppen geloof ik?) zijn ontlasting was vandaag al heel wat beter,vandaag een kilo CB gegeven met kokend water erover en morgen geef ik hem de karkassen.Ja slim is hij wel die hond van mij,al sinds zijn geboorte weigert hij brokken.In het begin hielp het nog wanneer we er wat duck door mengden,maar later no way daar trapte hij niet meer in.Dus steeds een slechte eter geweest moet ik zeggen,tot toen ik het licht heb gezien via wat heen en weer lezen op het net over goeie honden voeding,in elk geval is zijn eetlust geen probleem meer en dat zegt genoeg over wat hij wil en nodig heeft.Nu enkel nog hopen dat de diarree uit blijft en dan zijn we er.
Door amber9960
#571514
[quote="pippy"]
En hoe gaat het nu???

Gr, Wendy
[/quote]

wel al heel wat beter,maar wat ik nu de laatste 2 dagen doe is maar een halve portie CB geven en voor de rest aanvullen met kippenekken,lamsribben,kippenkarkassen en dat lijkt te helpen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door