Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
#559000
Blij dat we barfen ;)
Met een klein hondje is kvv nog wel te doen maar hier zuigen ze 2,5 kilo per dag naar binnen....zouden we finaal op leeglopen :-X
Gebruikersavatar
Door Angelique
#559075
[quote="nelb"]
Er is wel eens een aanbieding..........

en er is nog 1 mogelijkheid hier: de keurslager, maar de prijzen daar wil je vast niet weten. :o

En nee .......... ik heet geen Rotschild :(

Nel

[/quote]

Maar 2 winkels in de omgeving dan?
Door nelb
#559125
[quote="Angelique"]
Maar 2 winkels in de omgeving dan?
[/quote]

Ook nog een bakker :D

Ik woon dus in een klein durrepie waar nog wel van alles is, maar best wel duur. Ook de huizen.

Wel nog rust en ruimte!

In de wat verdere omgeving is er wel van alles. Carnibest haal ik in de wat "wijdere" omgeving. Maar heb geen zin om voor alles de auto in te stappen. Benzine is tegenwoordig ook niet zo goedkoop!

Nel
Door Esther1963
#559139
Ik betaal voor de natuur per kilo nu al € 3.15 en voor lam/rijst € 3.75. Als ik meer als 30 kilo zou nemen zou me dat maar 5 eurocent schelen. Ik vraag me toch af of dat verschillend is per verkooppunt. Ik gebruik nu per dag voor de 2 staby's en maltezer 1 kilo per dag en Dezhra krijgt Bandit maar het wordt een kostbare geschiedenis zo. :(

Esther en d'r beestenboel
Door tieneke
#559142
[quote="Esther1963"]
Ik betaal voor de natuur per kilo nu al € 3.15 en voor lam/rijst € 3.75. Als ik meer als 30 kilo zou nemen zou me dat maar 5 eurocent schelen. Ik vraag me toch af of dat verschillend is per verkooppunt. Ik gebruik nu per dag voor de 2 staby's en maltezer 1 kilo per dag en Dezhra krijgt Bandit maar het wordt een kostbare geschiedenis zo. :(

Esther en d'r beestenboel
[/quote]
Ga lekker een paar maaltijden of meer samenstellen ;)
Scheelt aanzienlijk en je honden gebruiken de tandjes dan ook nog eens ;D
Door Lizzy
#559146
[quote="Esther1963"]
Ik betaal voor de natuur per kilo nu al € 3.15 en voor lam/rijst € 3.75. Als ik meer als 30 kilo zou nemen zou me dat maar 5 eurocent schelen. Ik vraag me toch af of dat verschillend is per verkooppunt. Ik gebruik nu per dag voor de 2 staby's en maltezer 1 kilo per dag en Dezhra krijgt Bandit maar het wordt een kostbare geschiedenis zo. :(

Esther en d'r beestenboel
[/quote]

Ik ben (na best even zoeken maar jij hebt een grote voorsprong!) 1 a 2 euro kwijt per kilo vlees. Daar zit dan zelfs nog biologisch vlees/scharrelvlees bij. Ik ben dus per dag voor drie honden tussen de 24 en 32 kilo 1,50 a 2 euro maximaal per dag kwijt. Dus misschien moet je ook af en toe eens zelf wat samenstellen om de prijs te drukken!
Door Esther1963
#559159
[quote="tieneke"]
Een maaltijd van bijv kippennekken,die scoor je al voor 0,50-1 euro per kilo.
Er staan zat adressen op Bp ;)

[/quote]

Dank jullie wel voor de info maar jullie kennen mijn manneke nog niet. Ik heb hem net over dat ze op vers vleesvoer gaan maar Barfen. pffff ik denk dat ik hem nooit zover ga krijgen. Wel vind ik het vreemd dat de een 2.95 betaalt per 10 kilo en ik nog steeds 3.15

Esther en d'r beestenboel
Door Lizzy
#559164
[quote="nelb"]
€ 3.15 voor Carnibest Natuur is duur, hoor. Ik betaal als ik 10 kg of meer koop (nu nog) € 2.95 per kg.
Nel


[/quote]

Mijn honden zouden per dag 1,5 kilo versvlees eten. Ongeveer. Dat is dus 4,72 euro per dag. Ik barf. En ben maximaal 3,50 euro per dag kwijt. En dat is een dure dag. Meestal betaal ik rond 2 euro per dag. Dat is "maar" 2,72 a 1,33 goedkoper. Per dag. Dat is tussen de 19 euro en 9,30 per week. Dat is 85 a 41,85 per maand. Op drie honden. Vind ik wel veel......

Als je bijv. 1 dag je per week zalmkoppen voert, dan bespaar je toch al iets. Meestal kun je die gratis bij je visboer ophalen!
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 28 mei 2006, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#559168
[quote="Lizzy"]
Mijn honden zouden per dag 1,5 kilo versvlees eten. Ongeveer. Dat is dus 4,72 euro per dag. Ik barf. En ben maximaal 3,50 euro per dag kwijt. En dat is een dure dag. Meestal betaal ik rond 2 euro per dag. Dat is "maar" 2,72 a 1,33 goedkoper. Per dag. Dat is tussen de 19 euro en 9,30 per week. Dat is 85 a 41,85 per maand. Op drie honden. Vind ik wel veel......
[/quote]
Is schrikbarend veel op jaarbasis.
En het rijden om het vlees te scoren proberen wij zoveel mogelijk te combineren,dus valt echt wel mee.
Door tieneke
#559169
[quote="Esther1963"]
Dank jullie wel voor de info maar jullie kennen mijn manneke nog niet. Ik heb hem net over dat ze op vers vleesvoer gaan maar Barfen. pffff ik denk dat ik hem nooit zover ga krijgen. Wel vind ik het vreemd dat de een 2.95 betaalt per 10 kilo en ik nog steeds 3.15

Esther en d'r beestenboel
[/quote]
Gewoon eens proberen ;)
O lees nu dat je je man bedoelt :-[ ;D ;D
Leg hem even je rekensommetje voor :P 8)
Laatst gewijzigd door tieneke op zo 28 mei 2006, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door