Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mellanie
#555997
Weet iemand of ze in Zweden ook kvv produkten verkopen? Wil niet als we op vakantie zijn gedwongen over moeten gaan op brokken :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#556001
Van wat we tot nu toe gehoord hebben worden er in de scandinavische landen geen kvv's aangeboden. Je zult dus of creabea moeten zijn met wat er in de supermarkt ligt of inderdaad ff op de brok. :-\
Door mellanie
#556002
[quote="Angelique"]
Van wat we tot nu toe gehoord hebben worden er in de scandinavische landen geen kvv's aangeboden. Je zult dus of creabea moeten zijn met wat er in de supermarkt ligt of inderdaad ff op de brok. :-\
[/quote]

helemaal niks :o ::)
Door *wendy*
#556006
Als je nog even geduld heb zal ik even informeren via kennissen van mij uit Denemarken.
En anders ook eens wat fokkers uit zweden en maakt niet uit welk ras via Google zoeken en gewoon hondsbrutaal mailen ;)
Door mellanie
#556007
[quote="pippy"]
Als je nog even geduld heb zal ik even informeren via kennissen van mij uit Denemarken.
En anders ook eens wat fokkers uit zweden en maakt niet uit welk ras via Google zoeken en gewoon hondsbrutaal mailen ;)
[/quote]

Goede tip... ga meteen op zoek ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door