Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wilco
#48791
ik heb een vraagje
ik heb het idee dat mijn sharpeitje meer kwijlt van versvlees ,zou dat kunnen ,ze krijgt nu Duck met afwisseling van Prince/Rodi/Pens...

ze kwijlde eerst nooit ,en nu sinds een week af wat wel het is niet zo dat ze in huis zonder iets te doen kwijlt maar met een boswandeling of zou het kunnen komen dat ze ouder gaat worden (ze is nu 4 en half maand oud)??
Door avalon
#48826
Het vlees is natuurlijk wel veel lekkerder dan brok, dus het kan zo zijn dat ze al gaat kwijlen bij de geur ervan. Mij loopt het water ook wel eens in mijn mond als ik iets lekkers ruik.(het loopt er alleen niet uit ;D).
Door diana
#48842
wanneer ik het eten van mijn honden in de bakken aan het doen ben hoor je...drup...drup...op de vloer...
van het kwijlen , maar dat bedoel je natuurlijk niet he.
misschien denkt hij de hele dag wel aan eten....zou ook kunnen..
Door wilco
#48881
[quote="diana"]
wanneer ik het eten van mijn honden in de bakken aan het doen ben hoor je...drup...drup...op de vloer...
van het kwijlen , maar dat bedoel je natuurlijk niet he.
misschien denkt hij de hele dag wel aan eten....zou ook kunnen..
[/quote]

hahaha ja dat zou wel kunnen ja ;D,
nou ze was net dol aan het rennen door het huis en toen had ze het ook,het is net zo of ze geen conditie heeft ,maar dat heeft ze wel,lijkt wel of ze op dat moment zichzelf zo druk maakt dat ze begint te kwijlen..,ik heb ook het idee dat ze een iets slechtere adem krijgt van versvlees...
Door sharpie
#49157
Hmm...Ik heb juist precies het tegen overgestelde hier ???
Ik vind juist dat mijn Sharpei's minder uit hun bek zijn gaan stinken en minder kwijlen van versvlees.
Met brokken kreeg mijn oudste altijd een vreselijke schuimbek tijdens het eten en ook tijdens het rennen en spelen.
Maar ja, wie zal het zeggen?
Misschien wordt het allemaal wel wat minder als je wat langer vers voert?
Heeft Cheina niet toevallig de laatste tijd wat meer hangende lippen ofzo gekeregen nu ze wat groter wordt? ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#49176
Ik denk dat balupa hier een waar iets zegt ,je hondje zal aan het wisselen zijn,daarvan gaan ze ook kwijlen (kan hoeft niet) en ze gaan wat uit de bek stinken.
Als het blijft zou je ander versvoer kunnen proberen,maar ik denk dat het na het wisselen over is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door