Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ornella
#536832
Bedankt voor de reacties. Ik heb een bestelling gedaan voor wat pakken Bibi, en nog een paar pakjes andere kvv. De eerste bestelling met Bibi is binnen en gisteren heb ik het geprobeerd: Yuma vond het heerlijk, heeft de bak in no time leeg gegeten en zat met een tevreden kop naar mij te kijken zo van "komt er meer?" En ja hoor er kwam meer: hij heeft een kalfsbot gehad! Wat een success! Het was best wel een groot bot, maar is bijna niets meer van over, alleen een heel klein stukje ;D Zijn ontlasting ziet er erg goed uit, ook als ik nu drie maaltijden van een ander kvv heb gegeven.
Dus ik zal de adviezen volgen en proberen uit te wisselen. Vorlopig heb ik nog geen kvv gevonden die hij niet lekker vind. Barf is wel een ander verhaal, want kippenvleugels vond hij niks, ik heb nu kippennekken gekocht en ga met deze proberen.
Door Jesse1
#538943
[quote="bernergek"]
Maar als je dit in grotere hoeveelheden inkoopt (als je die vriezerruimte hebt) wordt de prijs ook weer lager. Ik betaal 2,30 euro per kg carnibest.
[/quote]

en hoeveel neemjij danper keer af voor die prijs van 2,30? ik kan maar 20 cent korting krijgen als ik per 30 kilo afneem
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#538958
[quote="Jesse1"]
en hoeveel neemjij danper keer af voor die prijs van 2,30? ik kan maar 20 cent korting krijgen als ik per 30 kilo afneem
[/quote]

Ik neem 100 kg in 1 keer af.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door