Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Smoetzke
#533588
[quote="Femke"]
het spijt me heel erg maar ik vind dit een schande van die DA >:(
Hij heeft niet eens in de bek gekeken en kan dan zien dat het nite aan het gebit ligt? Belachelijk!


Ik vertel mijn DA nooit wat m'n honden eten, want het wordt ALTIJD daarop geschoven, ook al hebben ze een verzwikte poot 8)
Als hij er al om vraagt zeg ik: ze eten niets anders dan normaal.

Waar heeft hij eigenlijk wel naar gekeken?
[/quote]
Even aan haar buik gevoeld, voor de rest gekeken naar haar en me Hill's aangeraden.
Hij vond ook dat ze te mager was, maar Hill's zou me ook verhelpen van dat probleem.
Tot ik zei dat het wss bewaarmiddelen waren, dan werd het Nature's choice (maar dit is ook van Hill's)
Door Femke
#533589
[quote="Smoetzke"]
Even aan haar buik gevoeld, voor de rest gekeken naar haar en me Hill's aangeraden.
Hij vond ook dat ze te mager was, maar Hill's zou me ook verhelpen van dat probleem.
Tot ik zei dat het wss bewaarmiddelen waren, dan werd het Nature's choice (maar dit is ook van Hill's)
[/quote]

idioterie ::) ::)

maar als ik in jouw schoenen stond, durfde ik er waarschijnlijk ook niets van te zeggen, ging ik heel hard balen en nooit meer naar deze DA toe.
Laatst gewijzigd door Femke op do 20 apr 2006, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bas rouge
#534245
[quote="Femke"]


Ik vertel mijn DA nooit wat m'n honden eten, want het wordt ALTIJD daarop geschoven, ook al hebben ze een verzwikte poot 8)
[/quote]
8) ;)

Een kies hoeft niet helemaal verrot te zijn, een klein stukje is voldoende om het ONGEHOORD te laten stinken. Succes met jullie hond! Hoop dat je erachter komt wat eraan scheelt.
Door Doedels
#534428
Hoe lang eet Kay al vers? Een van mijn honden heeft na het omschakelen van brok naar vers enorm uit zijn bek gestonken en dat is vanzelf over gegaan.
Door Netty
#535075
Tof van mij, een dwergteckel, stinkt soms als een beerput >:(
haar gebit wordt regelmatig schoongemaakt, een keertje zat er maar 8 maanden tussen.....
maar niet alleen uit haar bekkie, maar vaak ook haar vel.
ze gaat regelmatig met me mee naar Azie, daar stinkt ze dus helemaal NIET!!!!!
waarschijnlijk is ze hier in Nederland gevoelig voor een bacterie die in de lucht zit of op de grond is, waar ze niet tegen kan en dat ze daarvan gaat stinken......
de dierenarts, een vriend van ons, en "meedenker" over het probleem, staat voor een compleet raadsel......
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#535533
Alle 2 mijn honden stonken best wel erg uit hond mond toen ze brokken aten. Toen ik overstapte naar CB merkte ik dat na enkele maanden de geur weer terug aan het komen was. Na 1,5 jaar alleen CB gevoerd te hebben werd het er niet beter op. Enkele maanden geleden ben ik CB af gaan wisselen met Barf (en dan vooral de dingen die niet in CB zitten zoals vis, lam, eend en redelijk veel groentemixen) en al na 1 week was de geur helemaal weg (bij beide honden). Momenteel geef ik nog 2-3 dagen per week CB en de rest barf ik. Over 1 maand wil ik alleen nog maar barfen. Echter, ze stonken al niet meer uit hun mond toen ik het om en om deed (1 dag CB, 1 dag Barf)
Laatst gewijzigd door *Remy* op zo 23 apr 2006, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door