Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door avalon
#45937
Avalon heeft het dinsdag weer voor mekaar gekregenom zich vol senior brokken te vreten. Ik had ze even bij mijn ouders gezet omdat ik naar de tandarts moest en ons knolleke was weer tonnetje rond. Ze heeft op de weg naar huis alles uitgekotst in mijn auto :o. Ik zat net op de snelweg toen ze van zachtjes janken overging naar hard loeien. Al voordat ik kon stoppen lag haar maaginhoud op de mat van de auto. Sindsdien gedraagd ze zich wat vreemd. Ik heb haar gisteren niets te eten gegeven, ze stond regelmatig jankend voor de deur. Dan denk ik ze zal er wel uit moeten, maar dan gaat madam doodleuk plantjes uitgraven. Vandaag heeft ze alleen wat kip op en dat met lange tanden. Haar onlasting is stevig en grote hopen. Buiten is ze gewoon levendig en rent en springt in het rond. Binnen ligt ze opgerold in een stoel of loopt piepend van de voor naar de achterdeur. Ze wil gewoon buiten zijn, ze blijft daar dan staan en doet verder niets. Hooguit weer aan de andere kant staan piepen dat ze binnen wil om vervolgens weer te piepen dat ze naar buiten wil. Ze gedraagt zich anders dan anders Zou dit kunnen komen doordat ze 1 dag teveel gegeten heeft? Dat haar maag het niet goed aan heeft gekund? En kan het dan zo zijn dat ze daar zo lang last van heeft?
Door Truus
#45943
Lijkt mij dat ze buikpijn heeft ofzo :-\
Ander gedrag, dan is er gewoon iets.
Bij een ander moet ik ook altijd de brokken hoog zetten want Timo eet, (schrokt! )anders ook alles gelijk op.
Even vasten en gaat het weer over joh.
Door avalon
#45961
Ik hoop het :-\ Het ziet er idd uit alsof ze buikpijn heeft. Ze wil ook niet haar blokje kaas en daar is ze anders razend op. Ze heeft vandaag dus alleen een stukje kip op.
Door sharpie
#45976
He, wat rottig nou :-X
Lijkt mij ook iets van buikpijn ofzo.
Misschien even wat fytomix proberen??
Ik weet het ook niet?
Of stel je vraag bij de categorie medisch, misschien heeft Tannetje een antwoord??

Sterkte :-*
Door avalon
#46296
Het was volgens mij gewoon buikpijn, want nu merk ik niks meer aan haar. Alhoewel ze kijkt mij nu erg hongerig aan, volgens mij ben ik iets vergeten :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door