Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#532331
er is bij ranzijn alkmaar geen ahv meer te krijgen volgens een medewerker is er een nieuwe inkoper die geen ahv meer
inkoopt omdat dat te duur zou zijn als er mensen zijn die dit
>:( niet fijn vindt wij hebben vandaag kontakt gehad met ahv en er zit ook een verkooppunt in blokker en een in purmerend

nadat wij met ahv hadden gebeld heeft ahv met ranzijn gebeldt en er wordt weer ahv verkocht ;D
Laatst gewijzigd door chrissi op ma 24 apr 2006, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
#547765
Ik haalde eerst ook kvv bij de ranzijn in alkmaar, maar omdat mijn hondje het neit echt leker deed op duck ben ik overgestapt op carnibest, dit kun je kopen bij Any Animal in heiloo. In prijs scheelt het bijna niets maar mij bevalt het veel beter, en Candy gaat er veel beter op!
;)
#547872
[quote="chrissi"]
er is bij ranzijn alkmaar geen ahv meer te krijgen volgens een medewerker is er een nieuwe inkoper die geen ahv meer
inkoopt omdat dat te duur zou zijn als er mensen zijn die dit
>:( niet fijn vindt wij hebben vandaag kontakt gehad met ahv en er zit ook een verkooppunt in blokker en een in purmerend

nadat wij met ahv hadden gebeld heeft ahv met ranzijn gebeldt en er wordt weer ahv verkocht ;D


[/quote]

nog even een extra mededeling.
Ik heb vernomen dat de Ranzijns zijn overgenomen door een andere keten, welke dat is weet ik ook niet, maar de naam blijft hetzelfde, dus gewoon Ranzijn.
Misschien dat het daarom even was dat er geen AHV meer werkt verkocht.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door