Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lara
#45125
[quote="Truus.P"]
[quote="sylvia"]
Ik laat ze altijd staan,wie em wil mag em hebben.
[/quote]

Dan denken ze.... ???Dat mens is gek :-\
[/quote]
NEEEEEEE, Anders ;D
Door Truus
#45126
[quote="Lara"]
[quote="Truus.P"]
[quote="sylvia"]
Ik laat ze altijd staan,wie em wil mag em hebben.
[/quote]

Dan denken ze.... ???Dat mens is gek :-\
[/quote]
NEEEEEEE, Anders ;D
[/quote]

Joh..ik ken er die brokken van de Boeren Bond hebben dus die grijpen alles aan ;D
Door Lara
#45127
[quote="Truus.P"]
[quote="Lara"]
[quote="Truus.P"]
[quote="sylvia"]
Ik laat ze altijd staan,wie em wil mag em hebben.
[/quote]

Dan denken ze.... ???Dat mens is gek :-\
[/quote]
NEEEEEEE, Anders ;D
[/quote]

Joh..ik ken er die brokken van de Boeren Bond hebben dus die grijpen alles aan ;D
[/quote]
;D ;D ;D
Door Twister
#45152
Hier worden de brokken in ontvangst genomen, meegenomen naar huis. De betere brokken (farmfood ed.) gaan naar vrienden van ons, die niet zo ruim bij kas zitten. De rest gaat naar het dierenasiel ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#45156
[quote="Lara"]
[quote="sylvia"]
Ik laat ze altijd staan,wie em wil mag em hebben.
[/quote]
Hoe wordt daarop gereageerd?? ::)

Loop je gewoon zo weg zonder die zak te pakken?? :P
[/quote]

Ja ik loop zo weg,en dan is het wel lachen als je ziet hoe snel ze achter je aan komen rennen mevrouw u vergeet u brokken,dan zeg ik ja precies herinner me er dan ook niet aan ;D Maar ik hoef ze niet hoor en daar weten ze echt geen raad mee.
Door oebaya
#45163
Nu weet ik dat de prijzen voor een standje op een show behoorlijk hoog zijn, maar behalve de sponsor van de show, stikt het op de meeste shows nog van andere brokkenmerken. De enige versvoer fabrikant die je nog wel eens op shows ziet is Duck en laatst zag ik ook Renske, maar ja dat is natuurlijk geen vers al wordt het wel zo gebracht. En er is er nog een, maar zou niet weten hoe hij heet.
Misschien zouden toch wat meer vers voer fabrikanten zich eens op shows moeten presenteren.
gr.
Nicolette
Gebruikersavatar
Door chooky
#45167
Ik heb op de Winner Duck, Frostifit en Ahv gezien. Alleen had Ahv de diepvriesspullen ergens onder een deken liggen. Pas toen ik er naar vroeg kwam de doos te voorschijn. Ook geen echte verssvleespromotie dus.
Eigenlijk vind ik het ook een beetje belachelijk dat er overal bij shows en ij andere honden/kattenwedstrijden voer als prijs gegeven wordt. stel je hebt een hond met gevoelige maag, of allergieën... Het wordt door da afgeraden om te vaak met brokken te wisselen om het spijsverteringsstelsel overhoop te gooien. Daar kan dan misschien discussie over zijn (vooral bij vers, daar is variatie juist belangrijk) maar het is toch raar dat een da adviseerd om het bij 1 brok te houden maar overal waar je aan een wedstrijd meedoet kun je wel een andere zak brokken winnen. Er zijn zoveel brokken merken. 9 van de 10 keer is het een ander merk als dat de winnaar zelf voert. Soms dus echt iemand blij maken met een dooie mus (dooie brok dus).
Ik pleit voor geheel andere prijzen. Een hondenvakantie, een assortiment speeltjes voor de hond,....
Door Laura W
#45169
Een cadeaubon van een dierenwinkelketen. Als mensen niet weten wat ze mij bij een gelegenheid moeten geven, dan geven ze meestal of een boekenbon of een bon van de dsz. Kan ik iets leuks voor de beesties kopen. ;D Dat komt met acht katten en een hond altijd wel van pas. ;)

Bij wedstrijden vroeger met mijn pony werden er ook wel bonnen als prijs gegeven van bv de winkel die daar met een stand stond. Nadeel was wel dat je de bon dus direct uit moest geven en alleen kon kiezen uit wat die winkel had, maar je kon wel zelf kiezen. :)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#45295
Maar ja merk x geeft die zak brokken omdat de fabrikant ook wel weet dat er best veel exposanten zijn die die brok wel voeren,is zonde om weg te geven ,tis tenslotte gratis,en daar is het de fabrikant om te doen dat je zijn brokken probeert en er misschien wel op over stapt.En natuurlijk zijn naam weer promoten.
Door Lara
#45339
[quote="sylvia"]
[quote="Lara"]
[quote="sylvia"]
Ik laat ze altijd staan,wie em wil mag em hebben.
[/quote]
Hoe wordt daarop gereageerd?? ::)

Loop je gewoon zo weg zonder die zak te pakken?? :P
[/quote]

Ja ik loop zo weg,en dan is het wel lachen als je ziet hoe snel ze achter je aan komen rennen mevrouw u vergeet u brokken,dan zeg ik ja precies herinner me er dan ook niet aan ;D Maar ik hoef ze niet hoor en daar weten ze echt geen raad mee.
[/quote]
;D ;D ;D ;D ;D
Ik wil dat weleens mee maken die kopen daar :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#45608
[quote="Lara"]
[quote="sylvia"]
[quote="Lara"]
[quote="sylvia"]
Ik laat ze altijd staan,wie em wil mag em hebben.
[/quote]
Hoe wordt daarop gereageerd?? ::)

Loop je gewoon zo weg zonder die zak te pakken?? :P
[/quote]

Ja ik loop zo weg,en dan is het wel lachen als je ziet hoe snel ze achter je aan komen rennen mevrouw u vergeet u brokken,dan zeg ik ja precies herinner me er dan ook niet aan ;D Maar ik hoef ze niet hoor en daar weten ze echt geen raad mee.
[/quote]
;D ;D ;D ;D ;D
Ik wil dat weleens mee maken die kopen daar :P

[/quote]

Simpel als je een zak wint gewoon weglopen ;D ;D ;D
Door Lupa
#45614
ik ga niet voor zo een zak ;D
ik ga voor de beker!!!!!
ehm....kan ik lang wachten :'( :'(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#45619
Afbeelding

Kijk Lupa dat hoort vaak bij die grote zakken brokken ;D
natuurlijk neem je dan de bekers en rozetten wel mee en de zak laat je gewoon staan ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 28 jan 2004, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
#45625
Met op de ene arm je hond en in de andere de rozet en de beker is er geen plaats meer voor brokken (wie ze pakt mag ze hebben). Nou heb ik ooit een zakje nutro gewonnen met Avalon dat kwam goed uit omdat we op vakantie gingen, maar verder heeft ze nog nooit wat gewonnen hoor. Zo vaak doen we niet mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door