Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jolly
#45816
dank je wel ;D, ik ga nu wel ff ballen eten, gehaktballen wel te verstaan ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#45838
[quote="Lupa"]
tuurlijk,
dan wordt hij in klas 1a ingedeeld dat is
openklas reuwen zonder ballen ;D ;D
[/quote]
Dat zou dan de castraten klasse zijn ;D
Door ine
#45892
[quote="sylvia"]
[quote="Lupa"]
tuurlijk,
dan wordt hij in klas 1a ingedeeld dat is
openklas reuwen zonder ballen ;D ;D
[/quote]
Dat zou dan de castraten klasse zijn ;D
[/quote]
Afbeelding
Door avalon
#45948
Mag Angie ook mee doen? Die wordt op reguliers shows gediskwalificeerd omdat ze teveel wit heeft :'( en ze is zo gezond als een vis, een zachtaardige lieve knuffelhond.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#45963
Angie mag van mij overal aan mee doen 8) :D
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 28 jan 2004, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#45984
angie mag mee doen in de camuflage klasse
Gebruikersavatar
Door sylvia
#45985
[quote="Lupa"]
angie mag mee doen in de camuflage klasse
[/quote]
;D ;D ;D
Door Nelly
#46011
[quote="sylvia"]
[quote="Lupa"]
laat maar die smile zitten,
ik zal hem vertalen


Pffff.....tssss....neus in de lucht! ;D ;D
[/quote]

Nou Lupa die dag zat niet alleen mijn neus in de lucht maar die dag zweefde ik gewoon een meter boven de grond want mijn zwarte muts werd beste teef en mijn rood witte werd reserve beste teef en daarmee definitief nederlands kampioen,Engelse keurmeester keek een beetje beteuterd waarom dat rare mens die net dubbel won ineens ging huilen ;D ;D ;D ;D
Maar nadat onze voorzitter haar even inlichte kreeg ik een dikke glimlach en een schouderklopje ;D ;D ;D ;D
[/quote]Jij huilen Syl? ???
Door Nelly
#46012
[quote="Lupa"]
:'( :'(
ik zal dat gevoel nooit kennen :'( :'(
niet iedereen ziet de schoonheid van Lupa :'( :'(
ze zijn gewoon jaloers >:( >:(
[/quote]Owow! Toen we in sept. in de groene weelde waren heb ik jouw zwarte hondje bewonderd hoor! Ik vind haar niet alleen heel mooi, maar heb ook met bewondering gekeken hoe jullie met elkaar omgingen en hoe ze naar je luisterde ;D!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#46033
[quote="Nelly"]
[quote="sylvia"]
[quote="Lupa"]
laat maar die smile zitten,
ik zal hem vertalen


Pffff.....tssss....neus in de lucht! ;D ;D
[/quote]

Nou Lupa die dag zat niet alleen mijn neus in de lucht maar die dag zweefde ik gewoon een meter boven de grond want mijn zwarte muts werd beste teef en mijn rood witte werd reserve beste teef en daarmee definitief nederlands kampioen,Engelse keurmeester keek een beetje beteuterd waarom dat rare mens die net dubbel won ineens ging huilen ;D ;D ;D ;D
Maar nadat onze voorzitter haar even inlichte kreeg ik een dikke glimlach en een schouderklopje ;D ;D ;D ;D
[/quote]Jij huilen Syl? ???
[/quote]
Ja nogal,hoezo vindt je dat raar dan?
Door Ineke
#48602
[quote="sylvia"]
Ja ik loop zo weg,en dan is het wel lachen als je ziet hoe snel ze achter je aan komen rennen mevrouw u vergeet u brokken,dan zeg ik ja precies herinner me er dan ook niet aan ;D Maar ik hoef ze niet hoor en daar weten ze echt geen raad mee.
[/quote]

Maar wat doe je dan als je op de foto mag? Daar staat dan wel die zak brokken bij als reclame ????
Dan zou je dus ook die foto niet moeten laten nemen. Dat zou valse reclame zijn. :o
Door ~anna~
#48604
;D ;D
Laatst gewijzigd door ~anna~ op di 03 feb 2004, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#48711
[quote="Ineke"]
[quote="sylvia"]
Ja ik loop zo weg,en dan is het wel lachen als je ziet hoe snel ze achter je aan komen rennen mevrouw u vergeet u brokken,dan zeg ik ja precies herinner me er dan ook niet aan ;D Maar ik hoef ze niet hoor en daar weten ze echt geen raad mee.
[/quote]

Maar wat doe je dan als je op de foto mag? Daar staat dan wel die zak brokken bij als reclame ????
Dan zou je dus ook die foto niet moeten laten nemen. Dat zou valse reclame zijn. :o
[/quote]

Nou niet echt omdat iedereen weet dat je die wint ,het wordt meestal neergezet bij je beker.Ik heb nog nooit gedacht als ik een foto van een winnende hond zag met de geijkte zak brokken ernaast dat die hond dat normaal te eten krijgt.
Het is wat anders als je bob wordt en bij de pedigree stand een foto mag gaan laten maken,daar zit namelijk de restrictie bij dat ze die foto voor reclame mogen gebruiken,en das wat anders.Angelique heeft om die reden bijvoorbeeld op de winner de foto geweigerd.
Door Nelly
#49095
[quote="sylvia"]
[quote="Nelly"]
[quote="sylvia"]
[quote="Lupa"]
laat maar die smile zitten,
ik zal hem vertalen


Pffff.....tssss....neus in de lucht! ;D ;D
[/quote]

Nou Lupa die dag zat niet alleen mijn neus in de lucht maar die dag zweefde ik gewoon een meter boven de grond want mijn zwarte muts werd beste teef en mijn rood witte werd reserve beste teef en daarmee definitief nederlands kampioen,Engelse keurmeester keek een beetje beteuterd waarom dat rare mens die net dubbel won ineens ging huilen ;D ;D ;D ;D
Maar nadat onze voorzitter haar even inlichte kreeg ik een dikke glimlach en een schouderklopje ;D ;D ;D ;D
[/quote]Jij huilen Syl? ???
[/quote]
Ja nogal,hoezo vindt je dat raar dan?
[/quote]Jij komt op mij heel nuchter over, absoluut niet huilerig :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door