Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door charmed
#517698
k heb het toch even uitgeprobeerd iets kouder maar dat was denk niet waar ze van aan de dunne zijn gekomen. Het blijft er net zo mooi uitzien ;)

Denk dat het nog gewoon te maken heeft met de diarree periode die ze hadden. Nu lijkt het helemaal over, ut ziet er allemaal weer goed uit ;)

[quote="Karin & Pyrs"]
Als ze gevoelig ervoor zijn, zou ik het niet TE koud geven.
Met de huidige temperaturen laat ik het vaak buiten de koelkast staan.
Dat moet je gewoon ff bekijken, dat het ook weer niet te warm wordt.
[/quote]
Door charmed
#517699
Ut was daar denk ik ook niet van, achteraf gezien. Heb het even uitgeprobeerd, iets kouder geven, maar ik denk dat ze gewoon nog wat van het virus onder de leden hadden. Pfew gelukkig!


[quote="geer"]
Uuuuuh, eerlijk? Ik ben d'r niet zo strikt in. Niet qua ontdooien, niet qua opdienen en niet qua bewaren. Als ik er op tijd aan denk dan ontdooi ik het in de koelkast, anders buiten de koelkast. Het gebeurt gerust dat ik aan het werk ben en het de hele dag ontdooid buiten de koeling ligt en ik het 's avonds pas geef. Ik geef het ook regelmatig (alles eigenlijk, ook barf) zo uit de koelkast, dus niet op kamertemperatuur. En ik heb het ook wel eens half ontdooid gewoon weer ingevroren. Kunnen ze best hebben, zo nauw luistert het volgens mij niet...als je tenmiste een hond hebt die niet gevoelig is op de maag/darmen.

[/quote]
Door boxer.B
#519200
Hier leg ik de benodigde rollen 'savond als we op bed gaan uit de vriezer op heet aanrecht te ontdooien. Nat het eten 'sochtends gaat de rest in plastic bakken de koelkast in en 'savonds bij de maaltijd haal ik het er weer uit. Ik laat het eigenlijk nooit op kamertemperatuur komen en ze heeben daar hier geen last van.

Als ik wel eens vergeet om het eruit teleggen leg ik het in koud water en is het alsnog vrij snel ontdooit.
Door danielle1980
#521247
nou ik zet t de avond ervoor uit de vriezer.
en dan laat krijgen ze rond 2 uur smiddags de eerste maaltijd en daarna blijft het gewoon buiten de koelkast staan hoor tot ze om 23.00 weer eten krigen.
als ik over heb gaat t dan de koelkast in.

in de zomer let ik iets meer op, dan nu.
als t echt heeeeel warm word gaat t in de koelkast en uurtje of zo van de te voren er uit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door