Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#509757
[quote="Happyhusky"]
Is het niet slecht om (bijv. kvv) dat net uit de koelkast komt meteen te serveren?

Rachel.
[/quote]

Het is slecht als je hond er niet tegen kan hier maakt het ze allemaal niet uit, hier krijgen alleen de hele jonge of zieke dieren hun eten op kamertemperatuur
Door Malamoods
#509760
[quote="sylvia"]
Het is slecht als je hond er niet tegen kan hier maakt het ze allemaal niet uit, hier krijgen alleen de hele jonge of zieke dieren hun eten op kamertemperatuur
[/quote]

Ik denk dat het voor Lex (met zijn zieke darmen en de overstap op kvv) wel raadzaam is om zijn carnibest op kamertemp te geven dan....

Rachel.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#509767
[quote="Happyhusky"]
Ik denk dat het voor Lex (met zijn zieke darmen en de overstap op kvv) wel raadzaam is om zijn carnibest op kamertemp te geven dan....

Rachel.
[/quote]

Ik geef het hele jonge pups (dat is als ze nog in het nest zitten) en zieke dieren geen koud eten omdat hun lichaamstemperatuur dan teveel zakt.

Je moet gewoon kijken als ik namelijk het eten uit de koeling haal dan verwachten ze ook per direct eten en als ik het dan neerzet om op temperatuur te komen dan gaat dat niet goedkomen hier
Door tieneke
#510321
[quote="Femke"]
als het hier te koud is geven ze het terug (netjes uitgedrukt he :P) en eten ze het daarna weer op
[/quote]
:-X
Door Esther1963
#511125
Omdat Dezhra gevoelige darmpjes heeft, ontdooi ik het in de koelkast en elke keer haal ik daar een portie voor haar uit en zet dan haar etensbakje (metaal) even in het hete water en omdat metaal goed geleid is haar vlees ook heel snel op temperatuur. Ik ben wel een typetje die ruikt aan het vlees of het nog wel goed is omdat met een bakje Bandit doe ik 3 dagen en als ik het echt niet meer zou vertrouwen ik het toch weg zou gooien omdat zij al een gevoelig maag/darmkanaal heeft.

Esther en d'r beestenboel
Door Mevroi Kruim
#511168
Hier eten ze het ook halfbevroren, nooit problemen mee gehad. Is alleen wat steviger kauwen ;D
Het zijn wel barf-experts hier en de magen zijn van gietijzer.
Door Truus
#511565
Als het hier niet op kamertemperatuur is, gaan de darmen als een gek tekeer. Ik geef het niet zo uit de koelkast.
Gebruikersavatar
Door Madera
#511707
luck krijgt t meestal meteen uit de koelkast, ontdooien doe ik bovenop de koelkast. Hij heeft nergens last van!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door