Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Qwertu
#498486
Weet iemand de verkooppunten van Bandit?
Ik wacht nog steeds op een mail van "bandit", maar ik ben ongeduldig. Ik hoor maar niks.
Ik zou ook wel eens vaker graag biologisch willen geven. En aangezien ik vrijdag toch het halve land door moet, kan ik misschien ergens langs zo'n verkooppunt.

Weet iemand waar die zijn?
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#498540
Ik heb ook een mail naar Bandit verstuurd met dezelfde vraag. Ik heb ook nog niks gehoord. Ze hebben hem gisterenavond nog gelezen want ik had hem met leesbevestiging gestuurd.
Ik had deze vraag ook al eens gemaild voordat ik Bandit (mijn hond) had, maar nooit antwoord gekregen.
Dus ik hoop ook dat iemand het weet.
Door geer
#498544
[quote="Qwertu"]
Weet iemand de verkooppunten van Bandit?
Ik wacht nog steeds op een mail van "bandit", maar ik ben ongeduldig. Ik hoor maar niks.
Ik zou ook wel eens vaker graag biologisch willen geven. En aangezien ik vrijdag toch het halve land door moet, kan ik misschien ergens langs zo'n verkooppunt.

Weet iemand waar die zijn?
[/quote]

Waar woon je?
Door judith1967
#499129
Ik heb toen voordat ik kvv wilde gaan voeren ook mailtje gestuurd naar Bandit en ik kreeg een antwoord terug met een verkooppunt erbij vermeld.

Rob's dierenshop.
Slinge
rotterdam-zuid.

Is jammergenoeg voor jou niet naast de deur
Maar staat er geen tel.nr bij die je kan bellen voor info?
Door Qwertu
#500031
Ik heb hetzelfde antwoord gekregen ;D

Ook niet echt in de buurt, maar in ieder geval dichterbij dan Amsterdam of Rotterdam. (wel bedankt voor je antwoord Judith!)
De verkooppunten zitten voornamelijk veel in het westen begreep ik.

Lijkt me een goed idee om eens een verkooppunt te maken meer in het oosten, zuiden enz. ;)
Door Qwertu
#501312
[quote="judith1967"]
Qwertu ;)
Kan je zelf geen verkooppunt worden van Bandit dan??

[/quote]

Als ik de vriezer er voor had, zou ik het misschien nog doen ook :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door