Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door reno
#493521
Snap jij het? ??? Nou ikke niet! We hadden voor de hond van mijn moeder een portie smuldier kip meegenomen. De hond is een echte brokkenhond en doet het daar wel goed op. Maar omdat mijn moeder altijd onze grootse verhalen over vers hoort, gingen we het eens proberen.
Hij haalde er zijn neus voor op. Hij heeft er wat aan gelikt. Heb er op een gegeven moment wat warm water over gedaan, maar niets hoor.
Daar zakt mij even de broek van af...... ;)
Door Truus
#493553
Nee, ik snap er niks van ::) :-\ maar ik heb hondjes die echt wel weten wat lekker is ;) ;D.
Nu zag ik laatst ook dit merk versvlees bij iemand en ik moet zeggen dat het voor mijn gevoel er niet lekker uit ziet. Carnibest heeft grotere stukken vlees maar misschien is het wel een echte barfhond ;).
Door K&D
#493554
;D Wij hebben ook zo'n hond.....
Rodi aten ze geregeld, maar nu willen we ook wat meer 'echt' vers geven. Maar het enthousiasme is ver te zoeken.
Energique gaat er nu wel in, naast Rodi.
Smuldier vinden ze maar niks.
Zal wel te goedkoop zijn :P
Maar we zetten gewoon door. Het is toch te gek dat een hond geen vlees meer lust?
Door Marius
#494018
Mijn moeder heeft ook zo'n hondje. Hij at vroeger altijd korrels met wat kip onder. Toen mijn pup kwam hadden we van de fokker een doosje rodi meegekregen om onder zijn eten te doen. Nou de hond van mijn moeder vond dit heerlijk en wil dus niets anders meer eten. Voor AL de rest haalt hij zijn neus op. En die Rodi is hier in België moeilijk te verkrijgen, dus rijd ik nu 1 keer per maand half België rond om voor meneer zijn rodi te halen.
Ik geef aan mijn honden Energique, maar dat wilt hij ook niet.
Door Nelly
#494289
Af en toe wissel ik de bibi en merkloze pens, kippenekken, kop/en spiervlees wel eens af met Smuldier. Zowel de komplete als de pens en vlees variant. Zelf vind ik het gruwelijk stinken, maar de honden zijn er dol op! Zelfs 2 van de katten eten het 8)
Door Daisy75
#495500
[quote="Timmy"]
Misschien lust-ie gewoon geen smuldier... en een ander merk wel... Even uitproberen?

Gr.
Linda
[/quote]

Juist idd ik zou het niet meteen opgeven hoor, want kan idd aan het merk liggen misschien is ie er niet dol op?
Door Marieke
#496702
Misschien was ie zo in shock dat hij rauw voer kreeg, dat ie ff moet wennen ;D
Ken ook een hondje die eerst geen versvlees "lustte" en er nu zijn bakje bij opvreet. Kwestie van geduld.
Door Cathelijn
#496712
Floor heeft ook een aantal dagen niet gegeten toen ze hier kwam. Nu staat ze bijna te springen om haar eten.
Bij haar was het gewoon even een kwestie van wennen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door