Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Rosita
#41206
Weet niet of dit verplaats gaat worden, maar ik hoop hier sneller een antwoord te krijgen ;D. Het gaat over iemand die haar kat onlangs heeft verloren aan darmkanker en haar (nog te krijgen) twee nieuwe kittens versvlees wil voeren. Het liefst carnibest. Haar enigste verkooppunt is Den Haag en zij heeft deze dus gebeld. Nu werd er gezegd dat die alleen voor honden levert. Het gaat maar om twee katten, een kleine moeite lijk me. Misschien komt het omdat ze Amerikaanse is (denk ik gezien ze spreekt en schrijft in het engels en heeft al het een en ander over versvlees op amerikaanse sites gelezen) en de man in Den Haag het niet helemaal vertrouwd. Is dit gewoon dat een verkoopadres alleen voor honden levert ??? Nu heb ik haar bibi geadviseerd wat wel in Den Haag te verkrijgen is, maar dit is wel een DA en waarschijnlijk dus erg duur, het liefst heeft ze carnibest.

Groetjes Rosita
Door Paul_Barte
#41208
Bibi is te krijgen bij Dierenkliniek Westhage en inderdaad...duuuuur.

Het CB-verkooppunt kan zonder problemen 1 zak (of zelfs minder) bestellen en meebrengen, dat hoeft geen probleem te zijn volgens mij.
Misschien is er een opslagprobleem en dan kan ze afspreken dat ze het direct komt halen als het binnen is!!
Desnoods even met Corine Bunschoten zelf bellen.
Door Rosita
#41210
Hé, Paul bedankt, ik zal haar gelijk even mailen dat ze Corine eens moet bellen. Wist niet dat er een minimum afname was, dat zou best het probleem kunnen zijn.

Groetjes Rosita
Door qyan
#42893
er zitten 2 verkooppunten in den haag en 1 in voorschoten.
ze heeft dus keus uit 3 verkooppunten.
die in voorschoten levert wel alles ;)
bij henk van wijk in den haag moet je idd de dag dat hij naar corine is je bestelling afnemen (geen opslag en haalt idd alleen voor degene die groot afnemen daardoor), het andere verkooppunt in den haag werkt ook zo geloof ik.
het verkooppunt in voorschoten gaat iedere 2 weken naar corine toe, maar moet je dacht ik ook meteen afnemen. maar die gaat wel iedere 2 weken, dus als je zelf weinig plek hebt toch wel weer makkelijk.

gr wendy

gr wendy
Laatst gewijzigd door qyan op wo 21 jan 2004, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door #Renate#
#1378611
Ik ben hier nieuw en geef mijn katten sinds kort ook carnibest en er zitten in den haag wat ik weet 3 zaken waar je dit kan krijgen op het almeloplein en jan luijkenlaan en de vlierboomstraat ,het is een beetje laat maar kom net kijken .
Groetjes Renate
Door tessa
#1378625
Trimsalon Belinda in Poeldijk verkoopt ook carnibest.
Ik denk dat als je haar belt dat het geen probleem is om de kattenvariant te bestellen.
Poeldijk is niet ver van Den Haag af .
Ik weet niet of ik haar telefoonnummer hier zo mag neerzetten maar ze heeft een site :www.trimsalon-belinda.nl
Laatst gewijzigd door tessa op zo 04 okt 2009, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1378627
Bibi voor de kat verkopen ze ook bij de dierenwinkel in de reinkenstraat in Den Haag. En ben even heel hard aan het denken bij welke dierenwinkels ze ook weer carnibest verkopen  :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1378656
[quote="#Renate#"]
Ik ben hier nieuw en geef mijn katten sinds kort ook carnibest en er zitten in den haag wat ik weet 3 zaken waar je dit kan krijgen op het almeloplein en jan luijkenlaan en de vlierboomstraat ,het is een beetje laat maar kom net kijken .
Groetjes Renate
[/quote]

5 jaar te laat ongeveer :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door