Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#480986
Ik wilde vragen of er mensen zijn die Lupo voeren.
Het schijnt dat ze het recept en verpakking hebben veranderd. Er zitten nu geen groentes meer in. Verder hebben ze lamshart vervangen voor runderhart. Ik heb net gevraagd om percentages maar kreeg alleen percentage spiervlees door. Percentage spiervlees is tussen 35-40%. Als calciumbron gebruiken ze gemalen botten. Verder zit er kip, rund, lam, rijst, (groente), zalmolie en lijnzaadolie in (volgens website, groente stond er nog op).

De prijs is ook verlaagd i.v.m. verpakking, kost nu 2,35 per kilo (verpakt per 500 gram) en 2,10 als je groot inkoopt (vanaf 100 kilo). Dit zijn afhaalprijzen.

Sorry helaas geen aandelen, maar gewoon benieuwd of mijn honden het willen eten, wil het graag proberen.
Laatst gewijzigd door Bounty op wo 01 feb 2006, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
#481522
[quote="Bounty"]
Ik wilde vragen of er mensen zijn die Lupo voeren.
Het schijnt dat ze het recept en verpakking hebben veranderd. Er zitten nu geen groentes meer in. Verder hebben ze lamshart vervangen voor runderhart. Ik heb net gevraagd om percentages maar kreeg alleen percentage spiervlees door. Percentage spiervlees is tussen 35-40%. Als calciumbron gebruiken ze gemalen botten. Verder zit er kip, rund, lam, rijst, (groente), zalmolie en lijnzaadolie in (volgens website, groente stond er nog op).

De prijs is ook verlaagd i.v.m. verpakking, kost nu 2,35 per 500 gram en 2,10 als je groot inkoopt (vanaf 100 kilo). Dit zijn afhaalprijzen.

Sorry helaas geen aandelen, maar gewoon benieuwd of mijn honden het willen eten, wil het graag proberen.



[/quote] 2,35 PER POND ????? ::) :-X
#481547
Ik wist niet dat ze ook volledige maaltijden hadden, ik ken alleen die zakken met stukken vlees erin. Die vonden ze bij mij erg lekker maar het was niet compleet, gewoon gesneden brokken rund en hart.

Heb je een link naar hun website?

oeps...aanpassing, heb de site al gezien. Overigens heb ik nog nooit van de KDD gehoord ( ???...kan aan mij liggen hoor), ik ken alleen de RVV.
Laatst gewijzigd door Peet op wo 01 feb 2006, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#481651
Ik heb even gezocht in google en kwam het volgende stuk tegen, heb niet alles gelezen.

http://64.233.179.104/search?q=cache:rj ... lr=lang_nl



[quote="Peet"]
Ik wist niet dat ze ook volledige maaltijden hadden, ik ken alleen die zakken met stukken vlees erin. Die vonden ze bij mij erg lekker maar het was niet compleet, gewoon gesneden brokken rund en hart.

Heb je een link naar hun website?

oeps...aanpassing, heb de site al gezien. Overigens heb ik nog nooit van de KDD gehoord ( ???...kan aan mij liggen hoor), ik ken alleen de RVV.
[/quote]
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door