Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Joke H
#469483
Ik weet niet of het al eerder is vermeld maar ik kreeg van de da! de tip om jonge barfhonden wat roosvicee door evt Yoghurt,biogarde te geven. ivm een evt tekort aan vit c.
misschien is het oud nieuws maar toch leuke da!
Door Jolly
#469487
honden maken zelf vit C aan en als wij ze dat dan als pup/jonge hond extra zouden gaan geven, bestaat er een kans dat de hond niet meer zelf Vit C aanmaakt, dus ik zou dat persoonlijk niet doen.s
Door Joke H
#469489
de da zei dat hij het teveel wat hij evt zou krijgen uit zou plassen??
Door Joke H
#469494
als ik er weer kom(hopelijk niet te snel) zal ik idd vragen of de hond het zelf dan niet meer aanmaakt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#469511
[quote="Joke H"]
als ik er weer kom(hopelijk niet te snel) zal ik idd vragen of de hond het zelf dan niet meer aanmaakt.
[/quote]

Vraag 'm dan ook waarom een hond op barf een tekort hieraan zou ontwikkelen.
Door Lizzy
#469704
Ik vind het niet zo erg hoor, een beetje Roosvicee. Zinloos, dat wel, wat verder bevat het eigenlijk ook niks zinnigs voor de hond.... Maar volgens mij bevat Roosvicee niet zoveel vitamine C en dus zie ik er ook niet echt kwaad in. Ik heb mijn pup gewoon lekker wat fruit en verse groentes gevoerd. Volgens mij levert dat (samen met vleessoorten als hart enzo) voldoende vitamine extra C (samen met hetgeen hij zelf aanmaakt).

Overigens, misschien heeft je dierenarts wel interesse om naar een lezing van Mogens Eliasen te gaan! In de bar meer daarover!
Door Joke H
#470149
de da was verbaasd dat Tyson zo goed in z'n vel zat,nadat hij pas een flinke darminfectie had.
ikvertelde dat hij alleen vers krijgt en toen vroeg hij naar de extra toevoegingen,en probeerde zelf ook een tip te geven denk ik ;)
ik heb hem geattendeerd op de barfsite en de lezingen die hierover regelmatig worden gegeven;dus wie weet :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door