Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door diana
#38784
Lady en Boy zijn ook nooit verzadigd.
Maar prachtig op gewicht.
Zouden best meer lusten denk ik.
Maar ik pas op dat ze niet te dik worden ivm de sport...
, omdat ze dan meer kans op blessures hebben...
Door jeanne
#39099
Freule is nooit verzadigd, ik geloof dat zij zich werkelijk dood zou eten als ze de kans kreeg. Ze heeft vandaag wel een groot stuk pens gepikt, toen ik stond te snijden, en ligt al de hele dag uit te buiken. Maar als ik haar weer een lap zou geven eet ze die net zo hongerig op hoor, ze krijgt ook nooooooooooit iets, dat arme schaap ;D
Door avalon
#39185
Die arme schaapjes van mij hebben vandaag zichzelf zowat vast gevreten aan de brokken bij opa en oma :o Ik denk dat ze samen wel 500gram op hebben. Ze zijn echt super tonnetje rond, ze hebben er gelijk een hele plons water achteraan gegooit, dus morgen maar een dagje vasten.
Door Nelly
#39635
Die van mij zijn ook nooit verzadigd naar hun eigen gevoel, maar Angel krijgt inmiddels toch een onsje minder per dag, moest een beetje veel druk uitoefenen om haar ribben te voelen ;D. Nu loopt ze wèl al 'n paar uur vóór etenstijd te zeuren en te emmeren :-\ En hoe harder ze zeurt en emmert, hoe langer ze op eten moet wachten ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door