Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#37498
Ik heb hier ooit ook wel wat starters probleempjes gehad hoor! En het ene vlees is wat vetter als het ander, in het ene voer zit wat meer of minder orgaanvlees, etc. Dat kunnen allemaal oorzaken voor spugen zijn. En de een heeft een gevoeligere maag als de ander. Last but not least: honden kotsen ongelofelijk makkelijk hoor!

Maar OK,

Om je een voorbeeld te geven: mijn ene Dalmaat gaf vroeger altijd over als er maar iets van kippenlever in haar voer zat.

Vandaag de dag vindt ze kippenlever nog altijd niet te knagen en rilt van ongenoegen (je ziet haar echt denken "Gatverdegatver, wat is dit toch ongelofelijk smerig"). Ik geef haar maar een heeeeeel klein beetje lever en knip dit helemaal fijn. Geef ik haar 20 gram teveel, spuugt ze de hele maaltijd uit.....
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 04 jan 2004, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lara
#37534
Nou Vidar vindt de lever ook niet zo bar ::) ;D
Vandaag hebben we het een beetje gemengt met de brokken en dat ging goed, het bleef erin. Maar hij liet wel mooi 2 stukjes lever liggen ::) Hij is nog kieskeurig ook :P

Barfplaats wordt gesponsord door