Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tiesto
#444581
Ik ben bijna door mijn vorraadje Energique heen, er wordt morgen in de loop van de dag nieuwe bezorgd. Mijn vraag is kan ik voor een keertje de paar schijven die nog heb aanvullen met wat rodi? Ga zo naar de supermarkt en daar hebben ze dus alleen varianten van rodi..kan dat geen kwaad voor een dagje?
Door Tiesto
#444641
Zegt mijn gevoel dus ook ;) enne t is smuldier geworden, rodi hadden ze niet..uiteraard wel de complete versie genomen..ziet er wel grover uit als energique trouwens..is smuldier nou echt zoveel slechter als energique bijv. of is t gewoon waar je hond t goed op doet?
Door roefus
#444694
Als ik kvv gebruikte, gaf ik eigenlijk altijd alle merken door elkaar.
Dat wil zeggen: van de ene winkel bracht ik Rodi mee, van de andere Smuldier.....en tegenwoordig heb ik ook een verkooppunt van Carnibest.
Ennn........barf ik ook het meeste al helemaal zelf ;D
Maar, ik geloof niet dat het kwaad kan om ook de merken kvv door elkaar te gebruiken.
Ze worden er in ieder geval minder kieskeurig van.
Rodi is fijn door de 'burgertjes'....dus als je kleinere honden hebt.....pas je het makkelijker aan (lijkt mij).
Maar Smuldier is wat grover...en Carnibest ook...veel minder 'fijn gemalen'.
Door Tiesto
#444712
ben denk ik een beetje huiverig, aangezien Zack wat problemen heeft gehad met zijn alvleesklier en eindelijk sinds een paar maand( na duck pancreas en verteringsenzymen) weer 95 procent per week normale ontlasting heeft..gebruik nu nog steeds de enzymen en probiotica..durf er nog niet zo goed mee te stoppen..tja, qua kosten scheelt wel ja..ben nu 100 euro kwijt iedere maand...voor 36 kilo..mijn verkooppunt heeft ook smuldier en dan betaal je 42,60 voor 36 kilo, maar daar hebben ze wel meer van nodig..en ahv voor 45 kilo zo'n 70 euro..dat scheelt dus niet zo gek veel...weet niet hoeveel ze daarvan nodig hebben trouwens..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door