Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
#438822
[quote="Nelly"]
Dacht ik dus ook. Ze had zelf kennelijk ook een hond(je), want ze had 2 van die bakjes Ceasar in haar wagentje liggen. Zei ze ook nog heel trots" De onze krijgt altijd dit" Ikke: Nou als ik dat aan die van mij moet gaan voeren dan kan ik wel een P.L. bij de bank aanvragen" Keek ze me weer aan als een botsauto. ::)
[/quote]
Hahaaa wat een raar mens ik zie het ook helemaal voor me:Nelly met afgeladen kar vlees en zij heel zuinig met haar 2 bakjes Ceasar ;D ;D
Door Nelly
#438825
Jahaa, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat Ceasar stukken duurder is dan smuldier hoor. Dus haar hondje krijgt veeeeel beter eten dan die van mij 8)
Door Annieke
#438935
[quote="Nelly"]
Ja, idd. aardappels gaan hier sindsdien altijd achter slot en grendel. Je wilt niet weten hoe je hond lijdt door vergiftiging met aardappel. Echt niet geven dus! En waarom moet er iets bij? Is het niet genoeg? Voor een keertje kan enkelvoudig zonder extra echt geen kwaad hoor. Moet je alleen niet dagelijks doen. En als je de kompleet hebt, dan hoeft er helemaal niks bij.
[/quote]

Ik vroeg me af of het mogelijk was om haar gewoon op de enkelvoudige versies te zetten, dus dagelijks. Omdat onze c1000 maar heel af en toe de compleet verkoopt. En als ik daar dan een doos van 12 stuks van bestel, past dat niet in de vriezer. Dus vandaar dat ik wilde weten waarmee ik de enkelvoudige versies kan aanvullen om er toch een compleet voer van te maken. ;)

En die aardappel, die krijgt ze zeker niet! :o ;)
Door judith1967
#439050
[quote="Nelly"]
Dacht ik dus ook. Ze had zelf kennelijk ook een hond(je), want ze had 2 van die bakjes Ceasar in haar wagentje liggen. Zei ze ook nog heel trots" De onze krijgt altijd dit" Ikke:
[/quote]

Ik kwam mijn buurman vanmorgen tegen bij Bassie met een aantl van die merkloze alu kuipjes hondenvoer ::)

Toen dacht ik gelijk bij mezelf,ach,zielig hondje.Terwijl ik het vroeger(heel vroeger :-[)ook weleens ceasar ofzpiets voor de lekkkerigheid aan mijn honden gaf.Ik moet er nou al niet meer aan denken om dat te geven.
Door herder_lover
#439056
een dagje makkelijk is bij mij ook Smuldier (oké, ik voer dus niet volledig barf dan ;D). Dit gebeurt hooguit eens per week. En dan alleen bv in de ochtend. 's Avonds weer gewoon vers en rauw (maakt weer wat goed he ;D). Maar bij de compleet, daar doe ik niets bij. De pens of vlees wel. Maar aangezien Dara toch iedere dag een bakje groentenmix krijgt, heeft ze dus een goede aanvulling.
Hier kost de compleet 1,38 gulden. Iets duurder dan in NL, maar ja.....
Door Mevroi Kruim
#439078
[quote="Annieke"]
Ik vroeg me af of het mogelijk was om haar gewoon op de enkelvoudige versies te zetten, dus dagelijks. Omdat onze c1000 maar heel af en toe de compleet verkoopt. En als ik daar dan een doos van 12 stuks van bestel, past dat niet in de vriezer. Dus vandaar dat ik wilde weten waarmee ik de enkelvoudige versies kan aanvullen om er toch een compleet voer van te maken. ;)

En die aardappel, die krijgt ze zeker niet! :o ;)
[/quote]

Dat lijkt mij niet, omdat je dan vanalles mist dat je hond wel nodig heeft. Botten, lever, hart ... dat zit er allemaal volgens mij niet in.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door