Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door puck
#415993
Hoi

Ik heb wat groente over die ik bij het versvlees wil doen van Puck, maar ik weet niet zeker of dit mag.
Mag je rucola, lollo rosso en veldsla gepureerd geven?

Groetjes Susan en Puck
Door 202spots
#416003
[quote="puck"]
Kan ze dan niet aan de diarree gaan?
[/quote]

Hoeveel ben je van plan om te geven??? ;)
Wanneer 't gewoon 'n restje is (klein beetje?) dan is 't wanneer 't gepureerd is ook maar weinig toch?
2-3 eetlepel?
Dus geef maar hoor.
Door puck
#416016
Dank je Dory

Is inderdaad maar een restje van 2-3 lepels. Ik vroeg het me af, want hoewel Puck nu alweer een dikke maand op versvlees staat, reageert ze snel met de dunne als ze bv een ei krijgt. Gaat dit over?
Door 202spots
#416022
[quote="puck"]
Dank je Dory
Is inderdaad maar een restje van 2-3 lepels. Ik vroeg het me af, want hoewel Puck nu alweer een dikke maand op versvlees staat, reageert ze snel met de dunne als ze bv een ei krijgt. Gaat dit over?
[/quote]

Misschien is ze gevoelig wanneer je rauw ei geeft waneer er OOK orgaanvlees gelijk gegeten word?
Door 202spots
#416023
[quote="herder_lover"]
ik las (weer via Pat McKay) dat je geen ijsbergsla, radijsjes en knoflook mag geven. MAar dat is toch onzin?
[/quote]

Je MAG alles geven, maar ijsberg heeft gewoon GEEN voedingwaarde,radijs kan voor de hond 'n "scherpe" smaak hebben en de meeste honden willen 't niet eens eten...en dan knoflook...ahhhh daar is al zoooooooveel over geschreven!! ;D
Doe gerust maar beetje knoflook door de eten hoor!! ;)
Door Lizzy
#416320
[quote="herder_lover"]
ik las (weer via Pat McKay) dat je geen ijsbergsla, radijsjes en knoflook mag geven. MAar dat is toch onzin?

[/quote]

Ijsberg-sla heeft weinig voedingswaarde (maar ik zou gewoon lekker ijsberg sla geven, als ik het over had. Ik zou het niet speciaal voor de honden kopen). Radijs moet je niet geven als je hond een maagontsteking heeft. Ook bij schildklierproblemen kun je maar beter geen radijs voeren. Maar af en toe een radijsje? Nou, als je hond het lust.... Knoflook is inderdaad al zoveel over geschreven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door